گفت و گوی جی پلاس؛

ترکاشوند: می خواستیم دوم جدول باشیم/ از هیچ حریفی واهمه نداریم

سرمربی تیم والیبال پیکان می گوید تیمش از هیچ حریفی واهمه ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پس از پایان دور برگشت لیگ برتر والیبال، هشت تیم راه یافته به مرحله حذفی حریفان خود را شناختند. به این ترتیب این هشت تیم به صورت ضربدری سه بار به مصاف هم می‌روند و هر تیمی که زودتر به دو پیروزی دست پیدا کند، به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهد کرد.

به طور قطع از میان چهار دیداری که هرکدام حکم فینال را دارد، رقابت‌ دو رقیب سنتی و تقریبا همواره مدعی سایپا و پیکان یکی از مهمترین و حساس ترین هاست. دیداری که سرمربی پیکان می گوید کاملا برای آن آماده است و معتقد است تیمی که هدف دارد از روبرو شدن با هیچ رقیبی نمی‌ترسد.

محمد ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس درباره دیدار دیروز تیمش برابر شهروند اراک و باخت غیر منتظره به این تیم گفت:« اتفاق خیلی عجیبی نیفتاده. بالاخره در ورزش برد و باخت وجود دارد و در بازی برابر شهروند تیم ما بازنده شد. البته که عوامل مختلفی در این ماجرا دخیل بود که باعث شد بازی را ببازیم.»

سرمربی تیم پیکان ادامه داد:« در ابتدای بازی، وقفه‌ای 20 دقیقه‌ای داشتیم که برای آماده شدن آمبولانس و مستقر شدنش ایجاد شد. همین عامل قدری بر شرایط بازیکنانم تاثیر گذاشت. با این حال به نظرم مهترین عامل، بازی بدون نقص تیم شهروند اراک در دو ست اول بود. آن‌ها در این دو ست خیلی خوب سرویس زدند و در ست اول فکر می‌کنم حتی یک خطا هم در سرویس نداشتند. در طرف مقابل ما خطاهای زیادی داشتیم و به همین علت دو ست اول به سود حریف به پایان رسید.»

ترکاشوند با اشاره به برگشتن تیمش به بازی اظهار داشت:« من در دو ست اول سعی کردم به برخی بازیکنان مصدوم تیمم استراحت دهم تا مصدومیت‌شان تشدید نشود و برای پلی‌آف بتوانم از آن‌ها استفاده کنم. با این حال در ادامه بازی و از ست سوم مجبور شدم آن‌ها را هم به بازی بفرستم که خوشبختانه جواب داد و بازی را به ست پنجم کشاندیم. در نهایت اما در ست پنجم علی رغم اینکه امتیازات عقب افتاده را جبران کردیم و بازی 12- 9 را مساوی کردیم، تیم شهروند اراک برنده بازی شد.»

شرایط جدول و نتایج دیدار تیم‌های پیکان – شهروند و خاتم – فولاد سیرجان در ظاهر اینطور به نظر می‌رسید که هیچ‌کدام از تیم‌های پیکان و خاتم نمی‌خواهند با سایپا روبرو شوند. گزاره‌ای که سرمربی پیکان آن را به صراحت رد کرد و به جی پلاس گفت:« اصلا اینطور نبود. من حتی می‌توانستم تیم دومم را به اراک بفرستم چون دومی‌ام تا حدود زیادی قطعی بود اما به احترام لیگ و مردمی که برای تماشای بازی می‌آمدند این کار را نکردیم. ما رفتیم که بازی را ببریم، تمام تلاش‌مان را هم کردیم اما خب تیم حریف برنده شد.»

ترکاشوند در واکنش به این نکته که اگر اردکانی‌ها بازی شان را می بردند دوم می‌شوند نیز گفت:« اصلا دنبال این چیزها نبودیم. تیم ما اهداف بسیار بزرگتری داشت و اصلا از ابتدا می‌خواستیم تیم دوم شویم. چرا که در مرحله نیمه نهایی دو میزبانی به تیم اول و دوم جدول می‌رسد. به همین خاطر زمانی که دیگر شانس‌مان برای اولی از بین رفت، سعی کردیم دوم شویم تا از این امکان بهره‌مند شویم.»

او ادامه داد:« تیمی که اهداف بزرگی داشته باشد از روبرو شدن با هیچ حریفی واهمه ندارد. تیم ما هم همین شرایط را دارد و اهدافش فراتر از این مسائل است.»

سرمربی تیم پیکان درباره جدال تیمش برابر سایپا در مرحله اول پلی‌آف نیز گفت:« ما برای این مسابقه‌ هم مانند دیگر بازی‌ها برنامه داریم و نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کرده‌ایم و می رویم تا برنده شویم و به نیمه نهایی برسیم.»

 

 

دیدگاه تان را بنویسید