در گفت و گو با جی پلاس؛

مهاجم شش گله پدیده: می خواهیم پرسپولیس را غافلگیر کنیم

امین قاسمی نژاد درباره بازی با پرسپولیس گفت: انگیزه بالایی داریم.تیم ما لیاقت رسیدن به فینال جام حذفی و حتی قهرمانی را هم دارد. در تهران تنها نیستیم و هواداران مان هم می آیند و کمک می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، امین قاسمی نژاد. مهاجم شش گله پدیده مشهد. بدون شک نقش او در بازی امروز تیمش با پرسپولیس پر رنگ خواهد بود. بازیکنی که می گوید امید زیادی دارند تا بتوانند در بازی امروز مقابل سرخپوشان در جام حذفی برنده از زمین بیرون بیایند، به خصوص که آنها در دو بازی رفت و برگشت در لیگ برتر به پرسپولیس باخته اند. امین می گوید که همان دو شکست برای آنها تجربه خوبی شده است تا از این تجربه در جام حذفی استفاده کنند. با قاسمی نژاد برای دقایقی گپ زدیم تا او درباره این مسابقه حرف بزند.

6 گل تا اینجای فصل زده ای و بهترین گل زن پدیده هستی. مقابل پرسپولیس هم گل می زنی؟

بازی سختی است. تیم ما یکدست است و تا اینجای کار هم بچه ها زحمات زیادی کشیده اند. برای هر بازی برنامه داشتیم و مطابق همان برنامه پیش رفتیم. امیدوارم که اتفاق های خوبی بیفتد. واقعا گل زدن در این بازی ها زیاد مهم نیست، تیم برنده باشد، من گل نزدم هم نزدم.

شما در دو بازی رفت و برگشت لیگ به پرسپولیس باخته اید. این مسابقه یک جورهایی بازی انتقامی برای پدیده است.

قطعا ما برنامه ای متفاوت برای این بازی خواهیم داشت همانطور که در بازی های قبل داشتیم. ما در دو بازی مقابل پرسپولیس شکست خوردیم اما این بازی ها برای ما تجربه شد. حالا این تجربه را کسب کرده ایم و می خواهیم با آن پرسپولیس را شکست بدهیم.

با اعتماد به نفس بالایی درباره پیروزی حرف می زنی.

انگیزه بالایی داریم.تیم ما لیاقت رسیدن به فینال جام حذفی و حتی قهرمانی را هم دارد. شک نداشته باشید که در تهران تنها نیستیم و هواداران مان هم می آیند و کمک می کنند. مجموعه بسیار خوب و بی حاشیه ای داریم که دست به دست هم می دهیم تا شکست دادن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی رقم بخورد و هدیه خوبی به هواداران مان بدهیم.

اما پرسپولیس هم در خانه تیم خطرناکی است.

پرسپولیس را به خوبی می شناسیم و این تیم توسط کادرفنی به صورت کامل آنالیز شده است. برنامه های خوبی برای برد مقابل این تیم داریم و می خواهیم آنها را مقابل چشم هواداران شان، غافلگیر کنیم. قطعا پدیده با تیمی که دو بازی در لیگ را به پرسپولیس باخته، تفاوت های زیادی خواهد داشت و تلاش می کنیم از تجربه دو بازی قبلی برابر این تیم، بهترین سود را ببریم. من پیش بینی می کنم پدیده بتواند در تهران، از سد پرسپولیس عبور کرده و به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

دیدگاه تان را بنویسید