کشف 6 کیلو مواد مخدر در خوی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف شش کیلوگرم مواد مخدر در خوی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ اسدالله مالکی در خصوص جزییات کشف مواد مخدر در خوی افزود: ماموران انتظامی خوی از یک دستگاه اتوبوس در خوی شش کیلوگرم شیره تریاک کشف ویک نفر متهم در این زمینه شناسایی شد.

وی در ادامه از کشف ۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در بوکان نیز خبر داد و اظهارداشت: از یک دستگاه سواری در محور بوکان – میاندوآب ۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف و در این نفر نیز یک متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مالکی با اشاره به کشف چهار هزار کیلوگرم انواع مواد غذایی قاچاق در خوی عنوان کرد: این مواد غذایی قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال از یک دستگاه اتوبوس در مسیر ماکو به تهران کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی دستگیری سارق سابقه دار با پنج فقره سرقت درارومیه، کشف۸۴۳ ثوب البسه قاچاق به ارزش ۱۵۰میلیون ریال ازیک خودروی سواری را از دیگر کشفیات انتظامی استان برشمردو افزود: در این زمینه یک نفر متهم درمحور مهابا د -ارومیه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مالکی همچنین با اشاره به کشف و ضبط ۱۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سلماس اظهار داشت: ماموران انتظامی در این ایستگاه به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۹۰ ثوب البسه قاچاق خارجی که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد افزود: در این رابطه خودرو پژو توقیف و متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

معاون اجتماعی انتظامی استان آذربایجان غربی دستگیری سارقان احشام درشهرستان شاهین دژ  واعتراف به پنج فقره سرقت، کشف ۲۱۰قلم لوازم آشپزخان، دو هزارو۷۷۶ قلم لوازم التحریر و۱۴۰قلم لوازم آرایشی وبهداشتی به همراه توقیف خودروی حامل۵۵ کیسه آرد خارج ازشبکه توزیع را از دیگر اقدامات انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته برشمرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید