کریم باقری: امیدوارم کمیته داوران فکری برای اشتباهات داوری کند

دستیار برانکو معتقد است که تمرکز پرسپولیس نباید بهم بریزد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کریم باقری دستیار ایرانی و مرد قابل اعتماد برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است فشارهای روانی که علیه تیم پرسپولیس به وجود آمده نباید باعث بهم خوردن تمرکز بازیکنان شود. او در این خصوص گفت: «ما باید تلاش کنیم کار خودمان را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم. متاسفانه در فوتبال ما حاشیه ها زیاد شده اند اما نباید توجهی به این حواشی داشت زیرا تمرکز همه را از بین می برد. پرسپولیس باید فقط راه خودش را برود و کاری به این مسائل نداشته باشد.»

دستیار برانکو گفت: «ما نباید اسیر این حرف ها شویم. وظیفه ما این است که تمرین کنیم و آماده مسابقات شویم. در هر مسابقه هم به زمین برویم که بازی را ببریم و هواداران را شاد کنیم. این راه ماست. بقیه مسائل فقط حواشی است و باید بازیکنان آن قدر حرفه ای باشند که این حرف ها را از خودشان و تیم دور نگه دارند. در همین بازی با استقلال خوزستان بازیکنان ما بدون توجه به حواشی موفق شدند یک برد دیگر را در وضعیت حساسی به دست بیاورند و یک گام جلوتر برویم. اگر گوش مان به مسائل دیگر نباشد، می توانیم عملکرد بهتری هم داشته باشیم. این پیروزی به موقع بود و به تیم ما کمک خواهد کرد.»

کریم باقری با اشاره به دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل پدیده در جام حذفی که روز دوشنبه برگزار می شود گفت: «من باید به یحیی گل محمدی تبریک بگویم چون تیم بسیار خوبی را ساخته که می تواند برای هر حریفی، دردسر درست کند. ما توانستیم پدیده مشهد را به تازگی شکست بدهیم و دنبال تکرار این نتیجه هستیم. قطعا با حضور و حمایت هواداران، بازیکنان هم انرژی بیشتری می گیرند و به دنبال آن هستیم که در 90 دقیقه کار را تمام کنیم هر چند باز هم تاکید می کنم پدیده تیم بسیار خوبی است و همین موضوع کارمان را دشوار می کند.»

کاپیتان سابق سرخ ها در پایان گفت: «من معمولا در مورد داوری ها حرف نمی زنم اما اشتباهات داوری در همه بازی ها افزایش یافته و امیدوارم کمیته داوران فکری برای این اتفاق داشته باشد زیرا در ادامه فصل، بازی ها حساس تر می شود و هیچ کس نمی خواهد از داوری متضرر شود ولی متاسفانه می بینیم که در برخی بازی ها، این موضوع روی کیفیت کار بازیکنان و نتایج هم اثر دارد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید