گزارش جی پلاس از مصدومیت تمام نشدنی سعید عزت اللهی؛

هافبک تیم ملی؛ 4 ماه و نیم دور از فوتبال!

سعید عزت‌اللهی با بدشانسی، هم جام ملت‌های آسیا را از دست داد و هم حضوری ثابت در ترکیب ردینگ.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ سعید که پیش‌بینی می‌شد بتواند همراه تیم ملی در امارات حاضر شود، از همراهی ایران باز ماند و البته چندین هفته هم هست که به انگلیس برگشته اما خبری از حضور او در ترکیب ردینگ نیست. مصدومیت طولانی‌مدت، در بازی هفته‌ی دوازدهم ردینگ مقابل وست‌برومویچ سراغ عزت‌اللهی آمد. همان روزی که ردینگ با نتیجه‌ی 4 بر یک مغلوب حریف نامدار خود شد.

 

سعید عزت‌اللهی که 4 هفته برای ردینگ بازی کرد و 327 دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت، بعد از آسیب‌دیدگی دیگر در ترکیب تیمش حضور نداشت تا امروز که حدود 4 ماه و نیم از آن تاریخ می‌گذرد. عزت‌اللهی در هفته‌ی دوازدهم آخرین بازی خود را برای ردینگ انجام داد و حالا هفته‌ی سی و دوم نیز به پایان رسیده و باز هم هافبک دفاعی و 22 ساله‌ی ایرانی را در ترکیب تیم انگلیسی نمی‌بینیم.

عزت‌اللهی با تأیید پل کلمنت- دستیار سابق آنچلوتی در چلسی- پیراهن ردینگ را پوشید و زیر نظر او 4 بازی انجام داد. حالا اما کادر فنی ردینگ تغییر کرده و خوزه گومز پرتغالی جای کلمنت را گرفته. همه‌ی این تغییرات اما هنوز باعث نشده تا ردینگ از منطقه‌ی خطر و حضور در جمع تیم‌های فانوس به دست خارج شود.

به گزارش جی پلاس؛ ردینگ در هفته‌ی سی و دوم چمپیونشیپ، در ورزشگاه خانگی میزبان بلکبرن‌روورز بود و موفق شد حریف رده چهاردهمی خود را با نتیجه‌ی 2 بر یک شکست بدهد. با این پیروزی، ردینگ 29 امتیازی شد و به جایگاه بیست و یکم جدول رده‌بندی صعود کرد. سعید عزت‌اللهی هم بعد از دوری 20 هفته‌ای ، شاید در هفته‌های بعد به تمرین ردینگ اضافه شود و برای این تیم بازی کند. هر چند بازگشت عزت‌اللهی به شرایط بازی زمانبر خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید