در گفت و گو با جی پلاس

بیرانوند: پیشتازی ام در جدول کلین شیت به سود پرسپولیس می شود/ افزایش مدعیان، عطش ما را برای قهرمانی بیشتر کرده

دروازه بان پرسپولیس می گوید افزایش رقابت در بالای جدول تلاش ها را هم برای هت تریک در قهرمانی بیشتر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس با کسب پیروزی مقابل استقلال خوزستان، شکست هفته گذشته برابر دیگر تیم خوزستانی را به فراموشی سپرد و کماکان در کورس قهرمانی باقی ماند.

در این دیدار دروازه پرسپولیس کمتر از هر بازی دیگری تهدید شد و علیرضا بیرانوند به جزء چند پاس کوتاه و بلند و یک بار دریبل بازیکن استقلال خوزستان، کار بزرگی برای تیمش انجام نداد و بدون دردسر، یک کلین شیت دیگر را به نام خودش ثبت کرد.

علیرضا بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره رقابت شدید تیم ها در بالای جدول و از بین رفتن تک قطبی بودن قهرمانی در سال های گذشته می گوید: امسال لیگ سطح بالاتری به نسبت گذشته دارد و شاهدیم که پنج تیم مستقیما برای قهرمانی تلاش می کنند. این موضوع کار ما را سخت تر کرده ولی تغییری در هدف مان ایجاد نکرده است. ما کماکان دنبال قهرمانی هستیم و برای این کار تمام تلاش مان را به کار می بریم.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد مدعیان قهرمانی، کیفیت بازیکنان و تیم ها را بالاتر می برد، یادآور شد: وقتی عطش و تلاش تیم ها برای رسیدن به قهرمانی را می بینیم، بیشتر از گذشته تلاش می کنیم تا نشان دهیم کماکان شایسته قهرمانی هستیم و بتوانیم در قهرمانی هت تریک کنیم. این وضعیت کیفیت تیم ها را هم بالاتر برده است.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درباره پیشتازی در جدول کلین شیت های لیگ برتر و ادامه تعقیب گریز در این جدول نیز گفت: این یک جدول جانبی بوده و دغدغه اصلی همه، قهرمانی در لیگ برتر است. البته هر چقدر که در این موضوع موفق شویم، به تیم مان کمک می کنیم. همینطور اگر از نظر تیمی به آن نگاه کنیم، موفقیت در آن برای من هم ارزشمند است اما اینطور نیست که تمام فکر و ذکرم روی آن باشد.

دیدگاه تان را بنویسید