دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

پیروزی رئال در هلند/ تاتنهام در ویمبلی دورتموند را تحقیر کرد

رئال مادرید در خانه آژاکس پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند. تاتنهام هم با سه گل دورتموند را از پیش رو برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار برگزار شد.

در حساس‌ترین بازی آژاکس در ورزشگاه خانگی خود از رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود رئال به پایان رسید.

آژاکس در این دیدار فراتر از انتظار ظاهر شد و بازی بسیار خوبی را به ویژه در نیمه نخست به نمایش گذاشت. تیم جوان میزبان از همان ابتدای نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت خوب گلزنی را خلق کرد تا جایی که یک بار ضربه زیاش را در دقیقه ۲۵ کورتوآ به خوبی مهار کرد و چند دقیقه بعد هم ضربه زیبای تادیچ به تیر دروازه برخورد کرد. جدی‌ترین موقعیت آژاکس در دقیقه ۳۸ بود که بالاخره روی اشتباه کورتوآ دروازه رئال باز شد اما باز هم VAR به داد کهکشانی‌ها رسید و داور گل آژاکس را مردود اعلام کرد تا نیمه نخست بدون گل به پایان رسد.

در نیمه دوم کریم بنزما در دقیقه ۶۰ روی حرکت دیدنی وینیسیوس توانست بر خلاف جریان بازی و به زیبایی دروازه آژاکس را باز کند تا آب سردی بر پیکر هواداران و بازیکنان آژاکس بریزد.

آژاکس سرانجام مزد بازی خوب خود را گرفت و توسط حکیم زیاش ستاره مراکشی خود در دقیقه ۷۵ گل تساوی را به ثمر رساند اما باز هم رئال از تجربه زیاد خود استفاده کرد و در دقیقه ۸۷ این بار توسط آسنسیو به گل رسید تا پیروزی ارزشمند خارج از خانه را به دست آورد.

در دیگر دیدار برگزار شده تاتنهام توانست در ویمبلی بوروسیا دورتموند را تحقیر کند و با سه گل به پیروزی برسد تا از همین الان صعود خود را به دور بعد تا حدودی زیادی نهایی کند.

گل‌های تاتنهام را در این دیدار سون هیونگ مین، فرتونگن و فرناندو یورنته به ثمر رساندند.

 

دیدگاه تان را بنویسید