هتل‌های قطر در کشتی های تفریحی برای جام جهانی 2022

کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ مردم قطر را برای مشارکت در اجاره منازل و واحدهای مسکونی خود به میهمانان خارجی این رقابت‌ها دعوت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ صاحبان املاک و واحدهای مسکونی شهرهای مختلف قطر می‌توانند تا پایان روز 7 مارس 2019 میلادی جهت اجاره اماکن خود به میهمانان خارجی و هواداران فوتبال در سایت رسمی کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 ثبت‌نام کنند.

مدت‌زمان اجاره املاک و واحدهای مسکونی 6، 12 و 18 ماه خواهد بود. میزان اجاره توسط کارشناسان کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 بر اساس معیارهای ابعاد، شکل ظاهری و موقعیت جغرافیایی املاک تعیین می‌شوند. البته املاک و واحدهای مسکونی باید توسط صاحبان آنها به مبل و نیازهای اساسی مستاجران تجهیز شوند. همچنین در صورت فاصله داشتن حداقل یک کیلومتری املاک و واحدهای مسکونی از ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی و مترو باید وسیله نقلیه‌ای برای انتقال میهمانان و هواداران فوتبال توسط صاحبان فراهم شوند.

پیش از این ناصر الخاطر، معاون دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 قطر اعلام کرده بود انتظار می‌رود یک میلیون هوادار فوتبال از سراسر جهان برای تماشای این رقابت‌ها به قطر سفر کنند که بر این اساس نیازمند 175 هزار اتاق جهت اسکان آنها هستیم. هتل‌های موقت در کشتی‌ها، هتل‌ آپارتمان‌ها و هتل‌هایی که در حال ساخت هستند نیازهای بخش اقامتی را برآورده خواهند کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید