حرف های سپهر حیدری درباره دیدار پرسپولیس و فولاد

سپهر حیدری مدافع سال‌های نه چندان دور پرسپولیس اعتقاد دارد پرسپولیس با باخت مقابل فولاد وارد بحران نمی‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سپهر حیدری پیشکسوت و کاپیتان پیشین پرسپولیس در مورد باخت اخیر سرخپوشان مقابل فولاد خوزستان گفت: «بازی را دیدم و از مدل داوری واقعا تعجب کردم. همه چیز تحت تاثیر عملکرد داور بود. اگر آن ضربه پنالتی گرفته نمی شد، پرسپولیس این شانس را داشت که به بازی برگردد چون تغییر دادن شکست 2 بر صفر واقعا کار سختی است آن هم در خانه حریف و فقط در یک نیمه.»

حیدری اضافه کرد: «چیزی که باعث آزار بازیکنان شد، از دست رفتن تمرکزشان در این بازی بود. وقتی در دقایق اول، فولاد به گل رسید، به نوعی ضعف خط دفاع در روز غیبت شجاع خلیل زاده هم نمایان شد و فولادی ها نشان دادند برای باز کردن دروازه پرسپولیس آمادگی کامل دارند. بعد هم گل اول را زدند که پرسپولیس را غافلگیر کردند چون معمولا این تیم روی ارسال ها گل نمی خورد. از سوی دیگر درست چند دقیقه مانده به پایان نیمه اول، پرسپولیسی ها گل دوم را  دریافت کردند. در این شرایط، گل خوردن باعث ایجاد تنش بیشتری می شود و بعد هم معلوم شد پنالتی اصلا درست نبود.»

مدافع پیشین پرسپولیس و ذوب آهن در نهایت گفت: «با این حال فکر نمی کنم پرسپولیس با چنین شکستی وارد بحران شود چون این تیم با هدایت برانکو کاملا دچار تغییر شده و راهش را پیدا کرده است. هر تیمی ممکن است روز بد داشته باشد و پرسپولیس هم در روز بد خود، شکست را پذیرفت ولی قطعا می تواند این باخت را جبران کند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید