جی پلاس

کارامان هم راه کی روش را رفت/ تغییر پست وحید امیری

سرمربی تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه، پست وحید امیری را به دفاع چپ تغییر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ هفته بیست و یکم سوپرلیگ ترکیه با برگزاری یک بازی حساس پیگیری شد. بازی گالاتسرای مقابل ترابزون‌اسپور در ورزشگاه تورک‌تلکام استانبول که در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود گالاتسرای به پایان رسید. ترابزون‌اسپور قبل از این بازی 33 امتیازی بود و گالاتسرای نیز 36 امتیاز اندوخته بود. ترابزون‌اسپور با پیروزی در این بازی می‌توانست جایگاه گالاتسرای در رده‌ی دوم را به‌دست بیاورد و یک گام دیگر به حضور در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شود. اتفاقی که البته رخ نداد و شاگردان فاتح تریم موفق شدند حریف قدرتمند خود را شکست بدهند.

 

در این بازی، وحید امیری و مجید حسینی از ابتدا در ترکیب ترابزون‌اسپور قرار گرفتند و تا پایان هم در زمین حضور داشتند. ابتدا دیان در دقیقه 21 برای گالاتسرای گل زد اما هوگو روداله‌جا- مهاجم اهل ککمبیا- گل تساوی را برای ترابزون به ثمر رساند. بلهندا اما در دقایق 44 و 51 دو گل دیگر وارد دروازه ترابزون‌اسپور کرد تا این بازی با نتیجه‌ی 3 بر یک به سود گالاتسرای تمام شود.

نکته‌ی جالب در این بازی، حضور وحید امیری در پستی جدید بود. امیری که در تیم ملی، از بال چپ به هافبک میانی منتقل شده بود، در ترابزون‌اسپور هم حضور در پستی جدید را تجربه کرد.

یونال کارامان، سرمربی 52 ساله‌ی ترابزون از وحید امیری در نقش دفاع چپ بازی گرفت و 90 دقیقه هم به او اطمینان کرد. به نظر می‌رسد با توجه به ترافیک در فاز تهاجمی ترابزون، امیری از این پس دفاع چپ این تیم در سوپرلیگ ترکیه خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید