حاشیه دیدار پیکان - استقلال

حضور غیر منتظره منشا در ترکیب استقلال/ مجیدی جای شفر را گرفت + تصویر و فیلم

هواداران تیم فوتبال استقلال بعد از حضور منشا در لیست این تیم برای بازی با پیکان وی را به شدت مورد تشویق قرار داده و البته از بقیه خارجی‌ها هم استقبال خوبی به عمل آوردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ دیدار تیم های استقلال و پیکان از ساعت 15:45 در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد و در نهایت استقلال با چهار گل رقیبش را شکست داد.

* فرهاد مجیدی که به صورت رسمی برای اولین بار روی نیمکت آبی‌پوشان به عنوان مربی می‌نشیند با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد و مورد تشویق قرار گرفت که وی هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. 

* آیاندا پاتوسی بازیکنی که مجوز بازی در استقلال را دریافت نکرده امروز در کنار کولی در میانه زمین مشغول تماشای گرم کردن بازیکنان شد.

 

* گادوین منشا مهاجم جدید استقلال که در نیم‌فصل اول در پرسپولیس بازی می‌کرد توسط تماشاگران آبی‌پوش مورد تشویق قرار گرفت و وی هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. هواداران استقلال بعد از تشویق منشا برای پرسپولیسی‌ها کری می‌خواندند.

* حدود 200 نفر از تماشاگران پیکان در گوشه‌ای از استادیوم مستقر شده و از شاگردان فرکی حمایت می‌کنند.

* ایسمو بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال نیز که امروز روی نیمکت نشسته است توسط هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.

* هنگامی که هواداران استقلال شفر را تشویق کردند او ترک عادت نکرد و با شال آبی رنگ و همیشگی خود به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* خسرو حیدری، میلاد ذکی‌پور، سیدحسین حسینی، مهدی قائدی، رضا آذری، اسماعیل گونکالوس، میثم تیموری و گادوین منشا نفرات ذخیره استقلال هستند. این در حالی است که شب گذشته عنوان شد منشا از لیست استقلال خط خورده ولی شفر در دقیقه 90 او را به جمع آبی‌پوشان فرا خواند.

 

*دیدار استقلال و پیکان در شرایطى آغاز شد که تشخیص پیراهن دو تیم برای داور سخت است.استقلال با پیراهن سفید و رگه های آبی و پیکان با پیراهن آبی و سفید در زمین حضور دارند.

*۱۵دقیقه پیش از آغاز بازی، مسئولان برگزاری مسابقه مشغول گره زدن و محکم کردن تور دروازه شمالی ورزشگاه بودند.

*پیش از شروع بازی روزبه چشمی با کادر فنی تیم فوتبال پیکان خوش و بش کرد.

*هواداران تیم استقلال پرچمی را روبروی جایگاه پهن کرده اند که دو ستاره آسیایی روی آن حک شده است.

*با وجود گذشت چند دقیقه از بازی هواداران همچنان در حال ورود به استادیوم هستند.

*معمولا در اکثر بازی های استقلال شفر کنار خط می ایستد اما امروز در ١٥دقیقه ابتدایی مجیدی جای شفر را گرفت و نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد.

*علی کریمی و اللهیار صیادمنش در جایگاه ویژه حضور دارند.مریمی به محض ورود به ورزشگله تشویق شد.

*در دقیقه 44 مسابقه مهاجم تیم فوتبال پیکان در محوطه جریمه سرنگون شد که سیدوحید کاظمی این صحنه را خطا تشخیص نداد بعد از این اتفاق مجید صالح و حسین فرکی به شدت به تصمیم داور مسابقه اعتراض کرده و معتقد بودند این صحنه پنالتی است.

مهاجم پیکان هم در حالی که روی زمین افتاده بود از از درد به خود می‌پیچید اما در کمال تعجب بازیکنان دو تیم مشغول بازی بودند. 

* بعد از اعتراضات شدید داور بازی به سمت مهاجم پیکان رفت تا شرایط جسمانی وی را جویا شود اما بازیکنان استقلال و پیکان در وسط زمین مشغول بازی بودند. همین موضوع باعث شد تا آنها با یکدیگر درگیر شوند و برای دقایقی بازی تحت تأثیر این اتفاقات قرار بگیرد. 

* در بین دو نیمه شفر از گادوین منشا، ایسما و رضا آذری خواست تا بدن‌های خود را گرم کند. منشا به محض ورودش به زمین با تشویق بازیکنان روبه‌رو شد. 

* سامان نریمان جهان از تیم فوتبال پیکان در بین دو نیمه مشغول گرم کردن بود. 

* هنگامی که نیمه اول به پایان رسید و اعضای دو تیم مشغول رفتن به داخل زمین بودند تماشاگران استقلال فرهاد مجیدی را تشویق کردند.

* مرتضی تبریزی با زدن گل استقلال در این مسابقه موفق شد دومین گلش را برای آبی‌پوشان در این فصل به ثمر برساند این بازیکن در دیدار با تراکتورسازی در نیم فصل اول گلزنی کرده بود. 

** محمود شیعی مدیر عامل پیکان در جایگاه ویژه حضور دارد.

دیدگاه تان را بنویسید