تساوی ارزشمند رئال مقابل بارسا در نیوکمپ

ال کلاسیک‌ با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ بارسلونا چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری در نوکمپ به مصاف رئال مادرید رفت که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

سفیدپوشان خیلی زود به گل رسیدند. در حالی که هنوز دو تیم موقعیت خاصی را ایجاد نکرده بودند لوکاس واسکس با پاس کریم بنزما دروازه بارسا را در دقیقه ۵ باز کرد. این گل به میزبان شوک وارد کرد. آبی اناری‌ها در نبود لیونل مسی تا دقایقی نمایش خوبی نداشتند و بر خلاف انتظار مالیکت توپ بیشتر در اختیار مادرید بود. نخستین کارت زرد بازی به سرخیوراموس رسید.

بارسا کم کم بهتر شد و توانست دروازه مهمان را تهدید کند. نخستین فرصت به مالکوم رسید که او تک به تک را از دست داد و کیلور ناواس توپ را دفع کرد. هر چند که داور این صحنه را آفساید اعلام دانست. در ادامه ضربه سر ایوان راکیتیچ به تیرک دروازه مادرید برخورد کرد تا بارسا در رسیدن به گل بد شانس باشد. لوئیس سوارس یک شوت به سمت دروازه زد که با واکنش عالی ناواس همراه شد و دروازه بان کاستاریکایی توپ را دفع کرد.

از طرفی رئال مادرید از اشتباه‌های بازیکنان میزبان بهره می‌برد و دست به حمله‌های خطرناک می‌زد. در اکثر موقعیت‌ها وینیسیوس جونیورز حضور داشت و او به خاطر کم تجربگی نمی‌توانست به خوبی از آنها بهره ببرد. با این حال او توانست به اندازه بارسا در نیمه اول ضربه بزند. او چهار بار به سمت دروازه ضربه زد. در این نیمه نلسون سمدو نیز کارت زرد دریافت کرد. در نهایت شاگردان سانتیاگو سولاری با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفتند.

نیمه دوم آغاز شد اما خبری از مسی نبود. بارسا توپ و میانه میدان را در اختیار داشت تا به گل برسد. در این دقایق سوارسو مارسلو با کارت زرد جریمه شدند. ضربه فیلیپ کوتینیو راه به جایی نبرد. با این حال دقایقی بعد تیم کاتالانی در یک حمله سریع دروازه مادرید را باز کرد. فرار جوردی آلبا با واکنش ناواس همراه شد. سپس راموس توپ را از روی خط برگرداند. توپ برگشتی به مالکوم رسید که با اشتباه راموس دروازه مادرید باز شد. مدافع اسپانیایی تصور می‌کرد توپ به بیرون می‌رود و خود را در مقابل توپ قرار نداد. لحظاتی پس از گل داور آلبا را هم با کارت زرد جریمه کرد.

در دقیقه ۶۳ راکیتیچ زمین بازی را ترک کرد و آرتورو ویدال به میدان رفت. کاسمیرو هم جانشین مارکوس یورنته شد. گرتبیل دیگر بازیکن مادریدی‌ها بود که به زمین رفت. در نهایت نوبت به مسی رسید و او جایگزین کوتینیو شد.

بازی تقریباً آرام پیش می‌رفت که یک ضربه آزاد به بارسلونا رسید اما مسی به خوبی از آن بهره نبرد. مالکوم در دقیقه ۷۵ تعویض شد و آلنیای جوان به میدان رفت. چند دقیقه بعد خروج مارک آندره تراشتگن ممکن بود باعث باز شدن دروازه بارسا شود اما بیل قدر این فرصت را ندانست و مدافع‌های میزبان توپ را به کرنر فرستادند. در ادامه ضربه سر واران با اختلاف به بیرون رفت. لوکاس واسکس هم تعویض شد و مارکو آسنسیو به میدان رفت. مادرید در این لحظات بازی خوبی به نمایش می‌گذاشت. ویدال دیگر بازیکن آبی اناری‌ها بود که کارت زرد دریافت کرد. در لحظات پایانی مسی در پشت خط محوطه جریمه متوقف شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت. در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید