باشگاه استقلال جواب آذری را داد

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای پاسخ نامه سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن را داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این باشگاه درباره نامه سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

1- تنها یک روز به شروع نیم فصل دوم برای استقلال باقی‌مانده و اینگونه جوسازی و انتشار مکاتبات میان دو باشگاه که حرکتی حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد، جای تعجب دارد. آن هم ازباشگاهى به قدمت ذوب‌آهن و مدیرعاملى که داراى تجربه مدیریتى می‌باشد.

2- باشگاه استقلال جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌کند باشگاه ذوب‌آهن چک 900 میلیون تومانی قبلی در ازای انتقال مرتضی تبریزی را در تاریخ 14 بهمن (3 روز قبل) تحویل و 3 فقره چک با تاریخ‌های جدید دریافت کرد که هنوز موعد هیچکدام از این چک‌ها فرا نرسیده که این اقدام در عمل به معنای مصالحه بوده و با ادعاهای مطرح شده تناقض دارد. ضمن اینکه رسید دریافت این چک‌ها در باشگاه استقلال موجود است.

3- جای تعجب دارد چرا آقای آذری که چک قبلی را تحویل داده و 3 روز قبل 3 فقره چک جدید دریافت کرده، نامه ارسالی خودش را رسانه‌ای و چنین ادعایی مطرح کرده است.

4-  سه فقره چک مزبور متعلق به باشگاه استقلال نبوده و مجرى اسپانسر باشگاه چک‌هاى مربوطه را صادر و کلیه مسئولیت‌هاى قانونى متوجه ایشان می‌باشد.

5- به آقای آذری و دوستانش توصیه می‌کنیم وارد روابط باشگاه استقلال و هوادارانش نشوند، هواداران عزیز و فهیم استقلال رفتار این باشگاه برای صدور اجازه جدایی مرتضی تبریزی را به خوبی به یاد دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید