گزارش جی پلاس؛

چرا میلاد محمدی شاگرد بنیتس در نیوکاسل نشد؟!

انتقال میلاد محمدی به نیوکاسل منتفی شد و این بازیکن در احمدگروژنی ماندنی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ در خلال جام ملت‌های آسیا خبری با این مضمون منتشر شد که باشگاه نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس برای جذب میلاد محمدی اقدام کرده و با این بازیکن به توافق رسیده. خبری که موجی عجیب به راه انداخت تا دفاع چپ 25 ساله‌ی تیم ملی برای مدتی سوژه‌ی رسانه‌های ایرانی و همچنین روسی شود. بخصوص که قرارداد انو با احمد گروژنی ماه‌های پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و همین می‌توانست یکی از دلایل وقوع این انتقال باشد.

 

مهلت نقل و انتقالات لیگ انگلیس، پنج‌شنبه‌ی قبل به پایان رسید و از میان بازیکنان ایرانی فقط سردار آزمون پیشنهادی از باشگاه ولوورهمپتون دریافت کرد. پیشنهادی که البته به سرانجام نرسید و سردار مجبور شد در لیگ روسیه بماند و این‌بار پیراهن زنیت سنت‌پترزبورگ را بپوشد. درباره‌ی انتقال میلاد محمدی به نیوکاسل اما نه بحثی به میان آمد و نه صحبتی رسانه‌ای شد.

 

گویا باشگاه نیوکاسل به این نتیجه رسیده که جذب میلاد محمدی در مقطع کنونی نمی‌تواند به این تیم کمک کند. رافائل بنیتس به همین دلیل دو بازیکن از کشورهای آفریقایی جذب کرده و دور میلاد محمدی را خط کشیده. محمدی هم مجبور شد همچنان در لیگ روسیه بماند و نیم‌فصل دوم را با باشگاه احمد گروژنی آغاز کند؛ تنها به این امید که در تابستان پیشنهاد جذابی دریافت کند و بتواند بازی در لیگ‌های معتبر را تجربه کند.

دیدگاه تان را بنویسید