گزارش جی پلاس از حاشیه های روز هفتم جشنواره فیلم فجر؛

اتفاق ویژه در نشست خبری "23 نفر"

نشست خبری فیلم "23 نفر" با یک اتفاق ویژه همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جی پلاس از جشنواره فیلم فجر، در هفتمین روز اکران فیلم های بخش مسابقه جشنواره سی و هفتم، فیلم سینمایی "23 نفر" به نمایش درآمد. این فیلم بخشی از اتفاقات دوران هشت ساله دفاع مقدس و اسارت رزمندگان اسلام و آزادگان سرافراز را روایت می کند.

داستان فیلم درباره 23 نوجوان رزمنده است که در خلال عملیات آزادسازی خرمشهر به اسارت عراق درمی آیند و رژیم بعث عراق سعی داشت از حضور آنها بهره برداری تبلیغاتی کند و با ظاهرسازی تلاش کند که جنایت های خود را تطهیر کند. در نهایت اما آن 23 نفر، با مقاومت خود نقشه های دشمن را نقش بر آب می کنند.

این 23 نفر پس از سال ها اسارت، همراه با سایر اسرای ایرانی آزاد می شوند و به میهن بازمی گردند.

در نشست خبری این فیلم - که با استقبال خوبی هم در کاخ جشنواره همراه شد - یک اتفاق خاص رخ داد. همراه با بازیگران نوجوان فیلم و عوامل ساخت آن، تعداد زیادی از 23 رزمنده که فیلم، داستان آنها را روایت کرد، در نشست حضور داشتند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.

همچنین، عکاسان و خبرنگاران حاضر در نشست از بازیگران نوجوان فیلم خواستند که بایستند تا عکاسان تصویر آنها را همراه 23 نفر اصلی، ثبت کنند.  این برای نخستین بار بود که نور فلاش دوربین ها به جای میز نشست، جایگاه خبرنگاران را روشن می کرد که این اتفاق به احترام آزادگان سرافرازی بود که در نشست حضور داشتند.

از دیگر نکات جالب فیلم این بود که ۲۳ نفر رزمنده اصلی، برای نخستین بار، امشب (سه‌شنبه) در پردیس ملت، فیلم را تماشا کردند.

دیدگاه تان را بنویسید