۳ محصول فناورانه پارک علم و فناوری قم رونمایی شد

سه محصول فناوری در حوزه‌های مهندسی ساختمان، گیاهان دارویی و صنایعی نفتی و پتروشیمی با حضور معاون رئیس جمهور در قم رونمایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سورنا ستاری ظهر سه‌شنبه به همراه استاندار قم و برخی از مقامات استانی و کشوری از سه محصول فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان قم رونمایی کردند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه بازدید از برخی از واحدهای فناور عضو پارک علم و فناوری قم، گفت: به‌رغم کاهش بودجه معاونت علمی و فناوری حمایت‌های ما از طرح‌ها و ایده‌های فناورانه به طور جدی ادامه خواهد داشت.

وی بر توسعه فیزیکی و ساختاری پارک علم و فناوری استان قم تأکید کرد و گفت: این معاونت سهم خود را برای توسعه و تکمیل پروژه‌های عمرانی و محتوایی پارک ایفا خواهد کرد.

شایان ذکر است، سه محصول سامانه شناسنامه فنی – ملکی ساختمان در حوزه مهندسی ساختمان از دستاوردهای شرکت دانش‌بنیان اندیشه فناوران اطلاعات قرن (آفاق)، کپسول بولیپکس با زمینه کاربرد برای درمان چاقی و چربی خون شرکت فناور بوعلی دارو قم و ژل کوت UV در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از محصولات شرکت دانش‌بنیان شفا توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی و به بهره‌برداری رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید