جی پلاس؛

برنامه ویژه دلال ها برای نیمکت تیم ملی!

مهدی تاج می گوید با هیچ مربی و شخصی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران مذاکره نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ این روزها که کارلوس کی روش بعد از گذشت حدودا هشت سال، نیمکت تیم ملی را خالی کرده و همه در انتظار انتخاب جانشین این مربی موفق تیم ملی هستند، خبرهای متفاوتی پیرامون نیمکت این تیم شکل گرفته است.

از اظهارنظر رسمی از کانال وزارت ورزش که مازیار ناظمی مدعی شد مورینیو و زیدان در صف انتظار هدایت تیم ملی قرار دارند تا خبرهای غیر رسمی از مذاکره برخی از اعضای فدراسیون با الکساندرنوری، برت فن مارویک و سایر چهره ها که هیچ کدام تاکنون به رسمیت شناخته نشدند.

حتی روز گذشته مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش که باید نظرات و صحبت هایش رسمی و معتبر باشد، در واکنش به انتقاد علی دایی درباره مطرح کردن اسامی برخی از مربیان مانند مورینیو و زیدان گفت که این اسامی را از فدراسیون فوتبال شنیده است.

در کنار این اخبار، برخی از دلال های قدیمی و شناخته شده فوتبال که برخی از آن ها با مدیران رده بالای فوتبال هم در ارتباط هستند، دنبال آوردن گزینه مدنظر خود به ایرانند تا پول خوبی نصیبشان شود.

با این وجود و اعلام اسامی مختلف درباره سرمربی آینده تیم ملی، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال شنبه شب روی خط رادیو ورزش گفت که به هیچ وجه درباره مربی بعدی تیم ملی تصمیم گیری نشده و نام هیچ کس مطرح نیست.

او تاکید کرد که فعلا باید جلسات کارشناسی برگزار شود و بعد از مشخص شن اهداف و برنامه‌های تیم ملی به سراغ گزینه های خارجی خود بروند.

دیدگاه تان را بنویسید