اعتراض سرمربی استقلال خوزستان به داوری،

شش داور در زمین بودند اما پنالتی ما دیده نشد

سرمربی استقلال خوزستان درباره دلایل شکست تیمش مقابل ماشین‌سازی توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، استقلال خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، با نتیجه یک بر صفر مقابل ماشین‌سازی شکست خورد. کریم بوستانی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: ما در نیمه اول عالی بازی کردیم و می‌توانستیم سه، چهار گل بزنیم ولی دقت نکردیم و به گل نرسیدیم. در نیمه دوم شرایط فرق کرد و با تعویض‌هایی که داشتیم فکر می‌کردیم شرایط بهتر شود اما بهتر نشد. تیم ماشین‌سازی با مربی خوبی که در اختیار کند در ضدحمله‌ها خوب عمل کرد و ما در این بازی بازنده شدیم. این سه امتیاز برای ما مهم بود اما باوجود این که خوب هم بازی کرده بودیم، شکست خوردیم.

او افزود: ما می‌توانستیم در نیمه اول با نتیجه سه یا چهار بر صفر از زمین بازی خارج شویم ولی روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. اتفاقی که نباید رخ می‌داد، رخ داد.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در این دیدار جنگنده ظاهر نشد، گفت: ماشین‌سازی با یک موقعیت به گل رسیدند ولی ما چهار، پنج موقعیت ۱۰۰ درصد داشتیم و یک ضربه پنالتی محرز هم برای ما نگرفتند. از امروز داورها ۶ تا شدند اما پنالتی را برای ما نگرفتند. ما اگر می‌توانستیم از ضربه پنالتی به گل برسیم، چند گل دیگر هم می‌زدیم. ماشین‌سازی با این که ضدحمله‌های خوبی داشتند اما خطری روی دروازه ما ایجاد نکردند.

بوستانی در ادامه درباره شرایط مبعلی که منجر به جدایی او از استقلال خوزستان شد، توضیح داد: مبعلی مصدوم بود و اصلا نمی‌توانست برای ما به میدان برود. الان هم دیگر بازی نمی‌کند. او دوست داشت اینجا باشد اما طبق توافقی که بین فولاد و استقلال خوزستان انجام شد به فولاد رفت. در مورد یونس دلفی هم باید بگویم که قراردادش با ما سه ماه دیگر به اتمام می‌رسید. او با مدیریت توافق کرد تا برای پیشرفت به بلژیک برود و مبلغی هم به خاطر رضایت‌نامه به باشگاه بدهد تا بدهی ساکانی، بازیکن برزیلی‌مان را پرداخت کنیم و اگر بتوانیم ۶ امتیاز از دست رفته را برگردانیم. البته نمی‌دانم قوانین فیفا به چه شکل است.

او درباره بی‌برنامگی تیمش در هنگام حمله بیان کرد: ما در نیمه دوم خوب نبودیم. ما تغییراتی در تیم ایجاد کردیم که جواب نداد و با تجمع مدافعان ماشین‌سازی فرصت کمی به ما رسید. به تیمی که به این شکل بازی می‌کند، گل زدن سخت است. ما یک فروارد هم اضافه کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید