جی پلاس/

بازی حساس ترابزون‌اسپور مقابل گالاتاسرای/ هدف حسینی و امیری، صعود به لیگ قهرمانان اروپا

ترابزون اسپور در دیداری حساس به مصاف گالاتاسرای می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ وحید امیری و مجید حسینی، بعد  از پایان جام ملت‌های آسیا به ترکیه رفتند و برای ترابزون‌اسپور در هفته بیستم بازی کردند. امیری 8 دقیقه در زمین حضور داشت و مجید حسینی 3 دقیقه. ماحصل تلاش این دو بازیکن و هم‌تیمی‌های‌شان در ترابزون‌اسپور، پیروزی یک بر صفر بود. نتیجه‌ای که باعث شد ترابزون‌اسپور به رده چهارم جدول لیگ ترکیه صعود کند. 

ترابزون‌اسپور حالا و با کسب 33 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به مالاتیااسپور در رده چهارم قرار گرفته. این تیم که دو بازیکن یارانی در ترکیب خود دارد، بالاتر از بشیکتاش و فنرباغچه، دو غول قدیمی فوتبلال ترکیه قرار گرفته و امیدوار است در پایان فصل جواز حضور در لیگ‌های اروپایی را کسب کند. 

در پایان هفته بیستم لیگ ترکیه، استانبول باشاک‌شهیر با کسب 41 امتیاز در صدر است و گالاتاسرای با مربیگری فاتح تریم و کسب 36 امتیاز در رتبه‌ی دوم ایستاده. ترابزون‌اسپور در هفته بیست و یکم و در ورزشگاه تورک‌تلکام استانبول میهمان گالاتسرای است. یک بازی حساس که پیروزی در آن می‌تواند ترابزون‌اسپور را یک گام دیگر به کسب مجوز حضور در  لیگ قهرمانان اروپا نزدیک کند. 

ترابزون‌اسپور با امیری و حسینی، در فاصله‌ی 14 هفته مانده به پایان لیگ ترکیه جواز حضور در لیگ اروپا را به‌دست آورده اما هدف این تیم صعود به لیگ قهرمانان است. اتفاقی که می‌تواند هم به سود باشگاه ترابزون‌اسپور باشد و هم امیری و حسینی که برای فصل بعد هم با این تیم قرارداد دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید