جلالی: تغییر و تحولات نساجی دیر اتفاق افتاد

سرمربی نساجی گفت: تمرینات چند روز گذشته نساجی من را امیدوار کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی عصر دوشنبه در نشست خبری پپیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن عنوان کرد: ما کار خود را دیر شروع کردیم و مشکلاتی داریم اما تمرینات چند روز گذشته من را امیدوار کرده است. دو بازی تدارکاتی ما نشان داده بازیکنان می‌توانند شایستگی خود را ثابت کنند تا هواداران نگران‌مان را خوشحال کنیم.

او درباره دلیل جدا شدنش از پیکان گفت: در بازی‌های آخر پیکان زیرنظر من خوب بازی کردیم اما بعد از آن جلسه‌ای گذاشتیم و چیزی که هیات مدیره باشگاه از من می‌خواست را من نپذیرفتم.

سرمربی نساجی درباره دیدارش با ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی آخر تدارکاتی ذوب آهن را دیدیم. هر تیمی که بخواهد مقابل شاگردان منصوریان بازی کند باید روی شناخت این تیم وقت بگذارد. امیدوارم بازی خوبی را داشته باشیم.

جلالی درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت: ما کار خود را دیر آغاز کردیم. سعی کردم خیلی سریع نیازهای تیم را برآورده کنم. ۲۶ بازیکن را لیست کردیم و انتظار داشتیم ۲ نفر جذب شوند اما این اتفاق نیفتاد. جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم سخت است و باشگاه‌ها به راحتی اجازه خروج بازیکن را نمی‌دهند. فقط توانستیم ۲ بازیکن خارجی بگیریم که از قبل از آن‌ها شناخت داشتم زیرا کار مطمئن‌تری بود. کار مهم ما حفظ بازیکن بود و نگذاشتیم بازیکنی جدا شود. من نگرانی‌های هواداران را می دانم اما آن‌ها هم بدانند که رقیبان ما خود را به خوبی تجهیز کرده‌اند. تغییر و تحولات نساجی دیر اتفاق افتاد.

وی افزود: من در جلسه با مدیران نساجی گفتم باتوجه به شرایط بهتر است سرمربی قبلی حفظ شود اما آن‌ها خواستار جذب من بودند. مربیان و مدیران نساجی هر کاری که برای پیروزی تیم لازم باشند انجام می‌دهند.

سرمربی نساجی در پایان خاطرنشان کرد: عباس‌زاده مصدوم و فرجی محروم است. میثم مجیدی هم از جمع ما جدا شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید