علیرضا منصوریان: خلعتبری مثل یک بازیکن ۱۸ ساله تمرین می‌کند

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید: خلعتبری مثل یک بازیکن ۱۸ ساله تمرین می‌کند. او و حدادی‌فر می‌توانند الگویی برای سایر بازیکنان باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا منصوریان عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی حاضر شد و اظهار کرد: امیدوارم میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم. دو ماه فرصت داشتیم تا برای این دیدار آماده شویم. ما زودتر تمرینات خود را شروع کردیم زیرا از بقیه عقب‌تر بودیم.

او ادامه داد: جایگاه ما در جدول این را به ما نشان می‌داد که باید جدی‌تر تمرینات خود را پیگیری کنیم. من از باشگاه تشکر می‌کنم که در شرایط سخت بودجه و اعتبار ما را فراهم کرد. برای بازی آماده و قبراق هستیم.

منصوریان اضافه کرد: شناختی از نساجی جدید نداریم. تیم جلالی با نکونام متفاوت است. امیدوارم فردا مستحکم بازی کنیم. نیم‌فصل برای ما از فردا شروع می‌شود و امیدوارم با ۳ امیتاز زمین را ترک کنیم.

وی درباره تغییر بازیکنان تیمش گفت: برای مسلمان و غلامی آرزوی موفقیت دارم. ادی هرناندز هم شرایط ماندن در ایران را نداشت. در نیم فصل نمی‌توان خوب خرید کرد. درباره خلعتبری باید بگویم باید از او تشکر کرده به تیم ما اضافه شد. حضور او در ذوب‌آهن به تیم کمک می‌کند. دلیل اصلی حضور او، باشگاه ذوب‌آهن و سعید آذری بود. این بازیکن مثل یک بازیکن ۱۸ ساله تمرین می‌کند. خلعتبری و حدادی‌فر می‌توانند الگویی برای سایر بازیکنان باشند.

سرمربی ذوب آهن اظهار کرد: جذب خلعتبری برای ما موهبت بود. ما به یک مهاجم فیزیکی نوک نیاز داریم. سعی کردیم از هر بازیکنی که می‌خواهیم جذب کنیم ویدیو داشته باشیم و تعداد زیادی بازیکن را آنالیز کردیم. نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بررسی کردیم اما سه چهار بازیکن خوبی که می‌خواستیم به دلیل قیمت سنگین آن‌ها نتوانستیم جذب‌شان کنیم. سعی می‌کنیم نهایت استفاده را از خریدهای‌مان داشته باشیم. امیدواریم خریدهای‌مان نمایش خوبی را در نیم‌فصل دوم  داشته باشند. ذوب آهن خانه خلعتبری است و او به این باشگاه مدیون است و این دین را با برگشتش ادا کرد.

او درباره آمادگی بازیکن خارجی و جدید تیمش یعنی کریستین تصریح کرد: این بازیکن فردا نمی‌تواند برای ما بازی کند. فکر می‌کردم آماده‌ نباشد اما این گونه نبود. بازیکنان سیاه‌پوست از سفیدپوست‌ها ۲۵ درصد در بعد فیزیکی قوی‌تر هستند. من فکر می کردم برای بازی فردا در دسترس نباشد اما آمادگی‌اش ما را مجاب کرد تا در لیست ۱۸ نفره او را قرار دهیم. شاید در ۳۰ دقیقه پایانی از او استفاده کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید