گزارش جی پلاس؛

تماس فدراسیون فوتبال با سرمربی ایرانی - آلمانی؟

سرمربی ایرانی - آلمانی ایگنول اشتات با درخواست فدراسیون فوتبال برای مذاکره بر سر قبول هدایت تیم ملی مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ هنوز یک هفته از جدایی قطعی کی روش از تیم ملی ایران نگذشته که بحث و تبادل نظر بین اهالی رسانه درباره دوران پسا کی روش شدت گرفته است. گمانه زنی های مختلفی درباره انتخاب مربی موقت از بین دستیاران سابق کی روش و یا ادعای روابط عمومی وزارت ورزش درباره حضور زیدان و مورینیو در صف انتظار، از جمله اخباری است که به صورت گذرا به آن پرداخته شده است.

با این وجود مهدی تاج در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که یک مربی در حد و اندازه کی روش را به تیم ملی ایران می آورند اما مشخص نیست با توجه به وضعیت اقتصادی فدراسیون فوتبال، آن ها چه برنامه ای را در سر دارند.

خبرهای جدید از درون فدراسیون فوتبال حاکی از این است که مربی ایران – آلمانی سابق وردربرمن و فعلی ایگنول اشتات، با تماس برخی از اعضای فدراسیون فوتبال مواجه شده تا برای قبول هدایت تیم ملی ایران وارد رایزنی و مذاکره شود.

الکساندر نوری در دوره حضورش در وردربرمن به ایران آمد و همان زمان به اردوی تیم ملی فوتبال هم رفت و رابطه خوبی با کی روش داشت. در آن مقطع زمانی که پیش از جام جهانی 2018 روسیه بود، از نوری به عنوان گزینه بعدی فدراسیون برای تصدی صندلی سرمربیگری تیم ملی یاد می شد اما خیلی زود این خبر تکذیب شد تا بعد از گذشت بیش از یک سال، نوری بار دیگر با تماس مدیران فدراسیون فوتبال مواجه شود.

الکساندر نوری، کار خودش را در از تیم های پایه وردربرمن آغاز کرد و توانست سرمربی تیم امید این باشگاه شود. او در فصل 2016 – 2017 و بعد از نتایج ضعیف وردربرمن در بوندس لیگا، به طور موقت هدایت تیم را بر عهده گرفت و با تداوم نتایج خوب و جدایی این تیم از انتهای جدول تا پایان فصل به کارش ادامه داد و در قراردادش برای یک سال بعد تمدید شد.

شروع ضعیف نوری در ابتدای فصل 2017 منجر به اخراج او از این باشگاه شد و در نهایت نوری از هفته هفتم فصل جاری هدایت ایگنول اشتات را قبول کرده و تاکنون تیمش با 18 امتیاز د قعر جدول قرار گرفته است.

دیدگاه تان را بنویسید