نفرات جدیدمان شاید اسم نداشته باشند اما کیفیت خوبی دارند

تارتار: بازی سنگینی با تیم پرافتخار فولاد داریم

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بازی مقابل فولاد را برای تیمش سخت و سنگین توصیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشحالم پس از مدتی طولانی در کنفرانس شرکت کرده‌ام و در شهر جم حضور داریم. فردا با تیمی بازی داریم که پرافتخار است، کادر فنی مجربی دارد و از ساختاری قوی بهره می‌برد. این تیم سابقه قهرمانی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. بازی سنگینی با این تیم خواهیم داشت.

«بازیکنانی را برای نیم‌فصل دوم جذب کرده‌ایم که شاید اسم نداشته باشند، اما کیفیت خوبی دارند.»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: بارندگی کمی در کیفیت زمین ورزشگاه تختی جم تأثیر گذاشته است، اما امیدوارم فردا مشکلی پیش نیاید. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام داده و به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم، سه امتیازی که شدیداً به آن نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان مدنظرش را جذب کرده است یا نه، گفت: در نیم‌فصل نمی‌توانید دست روی هر بازیکنی بگذارید و کسی را که مدنظر دارید، به دست بیاورید. بازیکنانی را گرفتیم که آینده‌دار هستند و در تمرینات ما را به آینده تیم و خودشان امیدوار کردند.

تارتار در رابطه با جدایی فرشید پاداش از تیمش تصریح کرد: این بازیکن چهار پنج روز پیش درخواست جدایی کرده بود و دوست داشت به جایی برود که بیشتر بازی کند. پاداش جزو بازیکن بااخلاق ما بود و باید از او تشکر کنم. من بعد از جمع‌بندی با کادر فنی به او اجازه دادم که برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید