در گفت و گو با جی پلاس؛

کریم باقری: پرسپولیس اشتباه کند از کورس قهرمانی عقب می افتد/ حرف زدن درباره تیم ملی فایده ای ندارد

دستیار برانکو درباره وضعیت این روزهای تیم پرسپولیس و عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت ها صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کریم باقری معمولا کم مصاحبه می کند اما هر بار که حرف می زند جامع سخن می گوید و مفید. با آقا کریم تماس گرفتیم تا از او درباره آخرین شرایط پرسپولیس و آغاز رقابت های لیگ برتر حرف بزنیم.

آقا کریم چه خبر از پرسپولیس؟

خبر خاصی که نیست. بازیکن های جدید اضافه شده اند و این یک اتفاق خوب برای پرسپولیس است. دو پنجره پرسپولیس محروم بود و حسابی اذیت شدیم. اما خدا را شکر که پس از آن همه فشردگی حالا به شرایط عادی برگشته ایم. روزهای سخت به پایان رسیده است و باید با قدرت به سمت جلو حرکت کنیم.

با شروع دوباره فصل کار سخت تری دارید. باید در سه جبهه بجنگید.

ما همیشه یک هدف داشته ایم که آن خوشحال کردن دل هواداران بوده است. همیشه روی این نوار حرکت کرده ایم و پیش می رویم.

خیلی ها می گویند که شرایط قهرمانی پرسپولیس سخت شده است. این را قبول دارید؟

امسال تیم های مدعی زیادی داریم. الان سپاهان، پدیده و پرسپولیس در کورس هستند. اشتباه کنیم از قافله عقب می مانیم. البته تراکتورسازی و استقلال هم مدعی قهرمانی هستند و باید منتظر آنها هم باشیم.

با اضافه شدن بازیکنان جدید تاکتیک پرسپولیس هم تغییر کرده است. در جام حذفی پرسپولیس با مدل دیگری به میدان رفت. در لیگ هم این اتفاق خواهد افتاد؟

 فعلا که اتفاق خاصی رخ نداده،  ما فقط یک بازی انجام دادیم که در آن، چون احتیاج به برد داشتیم، باید تهاجمی کار را دنبال می کردیم. خدا را شکر به هدف مان هم رسیدیم و با یک تعویض به موقع و استفاده از تاکتیک هایی که به بازیکنان دیکته شده بود، بازی را بردیم. البته اضافه شدن بازیکنان جدید می تواند شرایط مان را عوض کند. مثلا شاید بودیمیر یا سروش رفیعی و مهدی شیری تا حدودی کارمان را تغییر بدهند ولی با همان قدرت گذشته به لیگ برمی گردیم و دنبال قهرمانی هستیم.

به عنوان سوال آخر می خواهیم نظر شما را درباره تیم ملی بدانیم. عملکرد ملی پوشان در جام ملت های آسیا.

در جام ملت ها اشتباهات زیادی داشتیم و این را نمی شود کتمان کرد. به خاطر همین اشتباهات هم حذف شدیم. حالا هم اگر من حرفی بزنم چه فایده ای دارد؟ باید از همین حالا برای آینده تلاش کنیم. باید کاری کنیم که دیگر مثل این رقابت ها غافلگیر نشویم. نباید ناامید باشیم و باید به بهترین شکل ممکن پیش برویم و برای آینده مان برنامه داشته باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید