وضعیت مصدومان پرسپولیس برای بازی با پدیده

۲ هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران با رفع مصدومیت می‌توانند در مقابل پدیده مشهد در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر حاضر شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر باید به مصاف پدیده مشهد برود که این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. سرخپوشان پس از پیروزی مقابل سپیدرودرشت در جام حذفی از روحیه بالایی برخوردار هستند و امیدوارند مانند بازی رفت مقابل پدیده به پیروزی برسند.

پرسپولیس برای تقابل با پدیده مشهد، محمد انصاری و حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما خبر خوش برای سرخپوشان این است که احمد نوراللهی، ماریو بودیمیر و محسن ربیع خواه با رفع مصدومیت و بیماری به دیدار با شاگردان گل محمدی می‌رسند و می‌توانند در هفته شانزدهم لیگ بازی کنند. همچنین بشار رسن که روز گذشته (جمعه) به تهران آمد در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند تا آماده بازی با پدیده شود.

قرار است علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی پوش سرخپوشان و مهدی ترابی نیز از فردا (یکشنبه) در تمرینات حاضر می‌شوند تا با ریکاوری و تمرینات تاکتیکی آماده بازی با پدیده شوند.

در جدول رقابت‌های لیگ برتر، سپاهان با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده مشهد و پرسپولیس تهران در رده اول قرار دارد و اگر هر تیمی در جدال شاگردان برانکو و گل محمدی پیروز شود، گام بلندی برای قهرمانی لیگ برتر برخواهد داشت. دیدار این ۲ تیم، چهارشنبه هفته جاری و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید