در گفت و گو با جی پلاس؛

سعید کریمی: خدا در 19 سالگی به من عزت داد که برای پرسپولیس گل زدم

بازیکن جوان پرسپولیس گفت: دوست دارم در پرسپولیس به جایگاهی برسم که زمان بیشتری برای بازی داشته باشم و گل های حساس تری برای تیمم به ثمر برسانم.

لینک کوتاه کپی شد

شاید برای سعید کریمی بهتر از این نمی شد.در روز تولدت ذخیره طلایی باشی و در بدو ورود برای پرسپولیس گل بزنی.این اتفاق در فوتبال برای هر بازیکنی نمی افتد اما سعید یکی از خوش شانس ترین ها بود. زننده گل پیروزی پرسپولیس در حام حذفی مقابل سپیدرود سن و سال زیادی ندارد اما به دنبال آرزوهای بزرگ است. آرزوهایی که همین نزدیکی هاست و می تواند با کمی تلاش به دست بیاید. مصاحبه خبرنگار ورزشی جی پلاس با بازیکن جوان پرسپولیسی ها را در ادامه در زیر می خوانید:

دقیقه 93 و پیروزی پرسپولیس با گلی که تو به ثمر رساندی. حس خوبی بود آن هم در روز تولدت.

من 19 سال دارم و باید هزاران بار خدا را شکر کنم که در این سن و سال به من عزت داده که بتوانم برای پرسپولیس کاری انجام بدهم. 

خودت فکر می کردی که این اتفاق بیفتد.

باید از کادرفنی به خصوص آقای برانکو تشکر که به من اعتماد کرد تا به زمین بروم و گل بزنم. وقتی یک بازیکن مثل من از مربی بزرگی مثل برانکو فرصت بازی می گیرد، باید از آن فرصت استفاده کند. 

این اتفاق هم می تواند خوب باشد و هم بد. خیلی ها می گویند در کانون قرار گرفتن و زود به اوج رسیدن برای بازیکن های ایرانی ممکن است خطرناک باشد. حاشیه و ...

من در تمرین پرسپولیس با چهره ها و بازیکنان بسیار مهم و سرشناسی کار می کنم که این موضوع می تواند به پیشرفتم کمک کند. تلاش می کنم از هر کدام از بازیکنان پرسپولیس، یک درس بزرگ بگیرم و به راهم ادامه بدهم. قطعا دوست دارم در پرسپولیس به جایگاهی برسم که زمان بیشتری برای بازی داشته باشم و گل های حساس تری برای تیمم به ثمر برسانم.

می دانی که حالا حسابی در دل هواداران پرسپولیس جا باز کرده ای.

از هواداران پرسپولیس ممنونم که بعد از گل، از من حمایت کردند. امیدوارم بتوانم با ادامه روندی که در پیش گرفته ام، باعث خوشحالی بیشتر آنها شوم. قطعا حمایت طرفداران پرسپولیس از بازیکنان می تواند آینده تیم را بسازد و ما هم سعی می کنیم با تمام توان و وجودمان برای موفقیت تیم مایه بگذاریم و بهترین اتفاقات ممکن را رقم بزنیم. هیچ چیز به اندازه خوشحال کردن هواداران پرسپولیس برای ما شیرین نخواهد بود و این هدف را دنبال می کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید