جزییاتی از آخرین وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی کلمبیا

رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا می‌گوید کی‌روش هفته پیش‌رو قراردادش را با این امضا خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در گفت‌وگو با « W Radio » کلمبیا با اشاره به اینکه معرفی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور نزدیک است، گفت: در حال حاضر ما در حال تنظیم قرارداد هستیم و هنوز امضایی صورت نگرفته است. در حال حاضر وکلای ما روی قرارداد کار می‌کنند. احتمال دارد تا چند ساعت آینده روز ورود کی‌روش به کلمبیا را مشخص کنیم. کی‌روش هم کارش را آغاز کرده و اطلاعات زیادی از فوتبال ما دارد. او احتمالاً هفته آینده - از بازه زمانی فردا تا یکشنبه هفته آینده - کارش را به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا آغاز خواهد کرد و خودش از ما خواسته که دستیاری کلمبیایی داشته باشد.

وی ادامه داد: ملاقاتی رسمی با کی‌روش در شهر لیسبون داشتیم و او خیلی واضح به ما گفت که واسطه‌ای ندارد که این نکته خوبی برای ما بود. پس از گذشت دقایقی متوجه شدیم که واسطه‌ای وجود ندارد، بنابراین  فدراسیون حتی یک پزو (واحد پول کلمبیا) به شخص دیگری در این ماجرا پرداخت نخواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا با اشاره به اینکه کلمبیا در ماه مارس دیدار دوستانه‌ای را در توکیو با ژاپن برگزار خواهد کرد، در خصوص بازی‌های دوستانه پیش‌روی تری‌کالر گفت: در ماه مارس به دنبال  انجام یک بازی دیگر در همان قاره آسیا هستیم. ما به دنبال «پلن B» هستیم تا تیم ملی در پنج روز باقیمانده از حضورش در این قاره یک بازی دوستانه دیگر برگزار کند که این می‌تواند برای کادرفنی جدید تیم یک مزیت برای شناخت بیشتر از بازیکنان باشد.

خسورون خاطرنشان کرد: در ماه ژوئن هم ما احتمالاً با یک تیم از آمریکای جنوبی مصاف خواهیم کرد که همگروهی ما در مسابقات کوپا آمه‌ریکا نخواهد بود. بازی دوستانه بعدی‌مان هم در کشور خودمان خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید