گزارش جی پلاس از حاشیه‌های روز سوم جشنواره فیلم فجر؛

آشنایی با کارگزاران عزرائیل!

نشست خبری فیلم "سمفونی نهم" با حاشیه‌هایی همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر جی پلاس؛ از جشنواره فیلم فجر، سومین روز جشنواره سی و هفتم فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت با اکران "سمفونی نهم" به پایان رسید.

تازه‌ترین اثر محمدرضا هنرمند به روایت چند داستان عاشقانه در بستر تخیل و تاریخ می‌پردازد و داستانی ماورایی دارد.

محمدرضا هنرمند درباره دلیل انتخاب نام فیلمش گفت: این فیلم، نهمین فیلم من است و دوست داشتم سمفونی نهم نام داشته باشد هرچند سمفونی نهم بتهوون هم به سمفونی مرگ معروف است اما با این حال دوست نداشتم فیلمم اسم مرگ داشته باشد.

  • قبلا گلزار، عزرائیل بود این بار من!

حمید فرخ‌نژاد، بازیگر نقش اول مرد فیلم درباره شباهت کاراکترش با آن چه در فیلم "دموکراسی در روز روشن" بود گفت: در آن فیلم محمدرضا گلزار، عزرائیل بود و در این فیلم من!

فرخ‌نژاد در بخش دیگری از صحبتش هم گفت که در این فیلم متوجه شده که ملک‌الموت، کارگزاران زیادی دارد که وظیفه قبض روح را بر عهده دارند.

  • پژمان بازغی پیدا شد

یکی از حاشیه‌های نشست خبری حضور پژمان بازغی در جمع عوامل فیلم بود. برخی خبرنگاران ابتدا متوجه حضور بازغی در فیلم نشده بودند که همین مساله دستمایه شوخی و خنده شد. بازغی به دلیل گریم سنگینی که در فیلم داشت از مجید اسکندری تشکر کرد.

  • من نگفتم‌ها !

از حاشیه‌های جالب نشست همچنین می‌توان به اظهارات جنجالی علیرضا کمالی اشاره کرد. ایفاگر نقش کورش کبیر در فیلم، از اوضاع اقتصادی کشور به شدت انتقاد کرد. در همان لحظه حمید فرخ‌نژاد صحبت کمالی را قطع کرد و خطاب به خبرنگاران گفت: این‌ها را من نگفتم‌ها ! این اظهار نظر فرخ‌نژاد خنده حاضران را در پی داشت. 

 

دیدگاه تان را بنویسید