گزارش جی پلاس از حاشیه های روز سوم جشنواره فیلم فجر

گوشواره حاشیه ساز در فیلم "قصر شیرین"

نشست خبری فیلم "قصر شیرین" با حاشیه هایی همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جی پلاس از جشنواره فیلم فجر، در ادامه اکران فیلم ها در سومین روز جشنواره سی و هفتم فیلم فجر، حاضران در کاخ جشنواره تماشاگر فیلم تازه رضا میرکریمی، "قصر شیرین" بودند و استقبال خوبی از این فیلم داشتند. تشویق عوامل فیلم در آغاز نشست خبری هم از میزان رضایت اهالی رسانه و منتقدان از این فیلم حکایت داشت.

از حاشیه های جالب نشست خبری فیلم قصر شیرین می توان به توجه خاص حامد بهداد، بازیگر نقش اول فیلم به دو بازیگر خردسال فیلم اشاره کرد. در آغاز نشست، بهداد از خبرنگاران خواست که دو بازیگر خردسال فیلم را تشویق کنند و همین اتفاق هم به زیبایی رخ داد.

در ادامه میرکریمی درباره انتخاب بازیگر نقش اصلی گفت که حامد بهداد انتخاب اولش نبوده است. در همین لحظه بهداد به نشانه افسوس به پیشانی خود زد که خنده حضار را هم در پی داشت.

یکی از سوالات خبرنگاران هم به نوعی حاشیه ساز شد. خبرنگار از میرکریمی پرسید که دلیل وجود علام "8" روی گوش دختربچه فیلم چه بود؟ کارگردان از شنیدن این سوال تعجب کرد و از بازیگر خردسال فیلمش خواست که توضیح دهد. در نهایت مشخص شد که گوشواره دختربچه علامت "بی نهایت" را نشان می داده و هنوز هم روی گوشش بود!

در ادامه همین بحث، نویسنده فیلم، محسن قرایی با خنده گفت که می خواهند فیلم ما را به فراماسونرها ربط بدهند.

دیدگاه تان را بنویسید