گزارش جی پلاس؛

خرید جدید اسنقلال را بشناسید/ پاتوسی گلزن و پاسور است

بازیکن مدنظر استقلال کارنامه خوبی در اروپا دارد و از حیث گلزنی و پاس گل در وضعیت مطلوبی است.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال در ادامه خریدهای زمستانی خود، با آیاندا پاتوسی، بازیکن 26 سال اهل آفریقای جنوبی به توافق رسیدند و در صورت موفقیت این بازیکن در تست های پرشکی، پاتوسی از باشگاه کیپ تاون راهی استقلال خواهد شد تا شاگردان شفر را در نیمه فصل دوم و در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

این هافبک چپ آفریقایی به دلیل استعداد خوبش، فوتبال را در سن 16 سالگی در باشگاه خنک بلژیم شروع کرد. او برای شروع فعالیت حرفه ای اش، در سال 2010 با باشگاه کیپ تاون ملحق شد و بعد از یک فصل و در سال 2011 و در 19  سالگی راهی باشگاه لوکرن در بلژیک شد.

آیاندا پاتوسی

او حضور بلند مدتی در بلژیک داشته و توانست هفت فصل متمادی در فوتبال بلژیک بازی کند. پاتوسی در سال 2017 به آفریقای جنوبی و تیم سابق خود یعنی کیپ تاون بازگشت و بعد از گذشت دو فصل، به طور قرضی راهی استقلال شده تا ماجراجویی خود را در قاره کبیر آغاز کند.

پاتوسی در رده ملی موفقیت چشم گیری نداشته اما در 13 بازی ملی توانسته 3 گل به ثمر رساند که هر سه گل در بازی های دوستانه مقابل استرالیا، آنگولا و غنا به ثمر رسیده است.

پاتوسی تاکنون دوبار قهرمان جام حذفی بلژیک و یک بار هم قهرمان آفریقای جنوبی شده است.

آیاندا پاتوسی

او از حیث گلزنی و دادن پاس گل نیز در این فصل خوب عمل کرده و در 14 بازی لیگ، 5 گل و دو پاس گل داده است.

این بازیکن در طول دوران حضورش در بلژیک نیز، 118 بار به میدان رفته که در این مدت 20 بار موفق به گلزنی شده و 26 بار هم پاس گل داده است. او 6 کارت زرد و تنها یک بار کارت قرمز را مقابل چشمانش دیده است.

آیاندا پاتوسی

به طور کلی پاتوسی بازیکن خلاقی در دادن پاس گل به نظر می رسد و می توان روی توان هجومی او در جناج چپ زمین حساب کرد.

باید دید شفر چطور از این بازیکن در تیمش استفاده می کند. آیا او در رده بازیکنانی نظیر جپاروف و تیام قرار می گیرد و یا دچار سرنوشت نویمایر می شود.

آیاندا پاتوسی

دیدگاه تان را بنویسید