سارق، ماشین 500میلیونی را 14 میلیون فروخت

پسر جوانی که در اولین اقدام مجرمانه خود مرتکب سرقتی خشن شده است، پس از سه ماه دستگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ماجرای این سرقت خشن سومین روز آذرماه اتفاق افتاد و پسر جوان با واردکردن ضربات چاقو مردی را که فروشنده خودروی  پرادو بود، راهی بیمارستان کرد.

مرد 42ساله پس از بهبود نسبی برای شکایت به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرد و به دادیار دوم دادسرا گفت: من در کار ساخت‌وساز هستم و به‌دلیل شرایط کاری قصد داشتم خودروی پرادوی خود را که 500 میلیون تومان ارزش دارد، بفروشم. برای همین آگهی ‌آن را در چند جای مختلف منتشر کردم که یکی از آنها  سایت دیوار بود.
قبل از این اتفاق چند نفر زنگ زدند اما سر قیمت به توافق نرسیدیم  اما در نهایت با فردی به توافق اولیه رسیدم. او گفت ماشین را برای دوستش می‌خواهد. قرار شد صد میلیون تومان بیعانه بپردازد و بقیه مبلغ را وقتی برای انتقال سند رفتیم، بدهد.

 به همین دلیل با او قرار گذاشتم تا او ماشین را ببیند و بعد صد میلیون اولیه را بپردازد. شاکی ادامه داد: خریدار بعد از دیدن ماشین به داخل بانکی رفت و با یک فیش شبا که بعدا فهمیدم جعلی است، آمد و گفت 24 ساعت طول می‌کشد که پول به حساب من بیاید. روز بعد هم زنگ زد که دوستش بقیه پول را آماده کرده و قرار گذاشت تا با او

برای بقیه کارها بروم. این در حالی بود که هنوز صد میلیون به حسابم نیامده بود.
در نهایت من و آن جوان سوار بر خودروی  پرادو به سمت خیابان فرجام رفتیم که در راه ناگهان جوان چاقویی از جیبش درآورد و به گلو و دست و پای من ضرباتی زد و بعد هم من را از ماشین بیرون انداخت.

در پی این شکایت، تحقیقات برای شناسایی سارق آغاز شد و در نهایت مأموران اداره آگاهی موفق شدند او را در کرج شناسایی و دستگیر کنند. این جوان در اعترافاتش گفت: از یکی از دوستانم شنیدم که با شناسایی افراد از روی سایت دیوار می‌شود از آنها با تهدید سرقت کرد. این هم اولین جرمی بود که انجام دادم. ماشین را بعد از سرقت به غرب کشور بردم و به مال‌خرانی فروختم که قرار بود آن را از من 25 میلیون تومان بخرند و اوراق کنند، اما تا الان فقط 14 میلیون به من داده‌اند. با به‌دست‌آمدن این نتایج، تحقیقات ادامه یافت و سه مال‌خر نیز دستگیر شدند. در حال حاضر تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید