شکست صدرنشین در هفته بیست و دوم لیگ والیبال

تیم والیبال سایپا توانست با نتیجه قاطع سه بر صفر صدرنشین لیگ‌برتر را هفته بیست و دوم شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور از عصر امروز (چهارشنبه) ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که در پایان سومین شکست صدرنشین لیگ‌برتر مقابل حریفان رقم خورد.

در نخستین و حساس‌ترین بازی این هفته، تیم سایپا میزبان شهرداری ورامین صدرنشین بود که در پایان شاگردان پیمان اکبری توانستند در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۳ مقابل میهمان خود با نتیجه قاطع سه بر صفر به برتری برسند.

در دومین بازی حساس این هفته نیز تیم‌های شهرداری ارومیه و خاتم اردکان به میزبانی ارومیه مقابل هم قرار گرفتند که تیم خاتم پس از پیروزی در دو ست نخست با نتایج ۱۷-۲۵ و ۲۰-۲۵ ست سوم را ۲۵-۲۳ به میزبان خود واگذار کرد اما در ست چهارم ۲۵-۲۰ به پیروزی رسید تا در مجموع سه بر یک پیروز این بازی باشد.

در دیگر بازی این هفته تیم پیام خراسان نیز توانست با حساب ۳ بر یک دیگر تیم ارومیه را شکست دهد. ست اول این بازی ۲۵-۱۶ به سود پیام تمام شد اما جوانان دورنا در ست دوم ۲۴-۲۶ به برتری رسیدند. در ادامه هم این تیم پیام بود که ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۰ میهمانش را شکست داد.

اما سومین بازی جذاب این هفته هم مقابل دو تیم کاله مازندران و پیکان تهران برگزار شد که در جریان این بازی ابتدا تیم کاله ۲۵-۲۱ در ست نخست به برتری رسید، سپس پیکان در ست دوم میزبان خود را ۲۷-۲۵ شکست داد و در ست سوم ۲۵-۲۳ مغلوب میزبان خود شد. پیکانی‌ها در ست چهارم نیز با برتری ۲۵-۲۰ مقابل حریفشان بازی را به تساوی و ست پنجم کشاندند. اما در پایان این تیم کاله بود که ۱۵ بر ۱۲ شاگردان محمد ترکاشوند را شکست داده و در مجموع ۳ بر ۲ پیروز این بازی جذاب شد.

نتایج کامل هفته بیست و دوم لیگ‌برتر والیبال به قرار زیر است:
پیام خراسان ۳ - ۱ دورنای ارومیه (۲۵-۱۶، ۲۴-۲۶، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۰)
فولاد سیرجان ایرانیان ۳ - ۱ شهرداری تبریز (۳۰-۳۲، ۲۵-۱۳، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۲)
سایپا تهران ۳ - صفر شهرداری ورامین (۲۵-۲۲، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۳)
کاله مازندران - پیکان تهران (۲۵-۲۱، ۲۵-۲۷، ۲۵-۲۳، ۲۰-۲۵ و ۱۵-۱۲)
عقاب نهاجا ۱ - ۳ شهروند اراک (۲۲-۲۵، ۲۶-۲۸، ۲۵-۱۸ و ۱۷-۲۵)
شهرداری ارومیه ۱ - ۳ خاتم اردکان (۱۷-۲۵، ۲۰-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۲۰-۲۵)

 

دیدگاه تان را بنویسید