در گفت و گو با جی پلاس؛

پیشکسوت پرسپولیس: شنیدم که بودیمیر ذاتا گلزن است/ برانکو برای او نقشه های زیادی دارد

فراز فاطمی درباره بازیکن جدید پرسپولیس گفت: بودیمیر از قد بلندی سود می برد و حتما برانکو برای جذب این بازیکن، نقشه های زیادی چیده است.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، فراز فاطمی شاید آن بازیکنی نبود که مثل خیلی ها در پرسپولیس سروصدا کند، چرا که بی حاشیه بود و فقط کار خودش را می کرد. با این حال او در پرسپولیس زیاد هم گل نزد و بیشتر نقش مهاجم سایه را بازی می کرد، یعنی توپ رسانی یا بازی بدون توپ برای سایر مهاجمان. اما هنوز هم که هنوز است فراز یکی از دوست داشتنی ترین هاست. برای دقایقی با او گپ زدیم تا درباره پرسپولیس و شرایط این روزهای تیم از او سوال کنیم.

پرسپولیس در نیم فصل تغییرات زیادی کرده است. پنجره ها باز شده اند و بازیکنان جدیدی به تیم آمده اند اما گادوین منشا از این تیم رفته است. نظر شما در این باره چیست؟

کم و بیش پرسپولیس و استقلال را دنبال می کنم. درباره پرسپولیس هم که خب می دانم منشا رفته است و برانکو یک بازیکن جدید به نام بودیمیر را به خدمت گرفته است.تا جایی که من شنیدم، بودیمیر از قد بلندی سود می برد و حتما برانکو برای جذب این بازیکن، نقشه های زیادی چیده است. او می تواند باعث افزایش توان گلزنی تیم روی هوا شود و از این رو، پرسپولیس بیشتر به بازی مستقیم روی بیاورد.

با این شرایط به نظر می رسد که نقش علی علیپور پررنگ تر شود و البته وظایفی که او دارد طور دیگری تعریف می شود.

تا قبل از این، علی علیپور و منشا وظیفه زدن ضربات سر اول را داشتند اما از حالا به بعد، بودیمیر است که باید این وظیفه را در پیشانی خط حمله، نشان بدهد. بازیکنان پرسپولیس در مصاحبه های شان می گویند این بازیکن کروات، یک گلزن ذاتی است و من فکر می کنم بودیمیر شبیه به طارمی یا منشا نباشد و یک شرایط خاصی را دنبال خواهد کرد. 

یعنی با اضافه شدن این مهاجم تاکتیک پرسپولیسی ها تغییر خواهد کرد؟

این نظر من است.از این به بعد، انتظارم این است که مدل تاکتیکی تیم با حضور بودیمیر و علیپور در خط حمله، تغییر کند و ارسال های بیشتری از سمت راست و چپ، روی دروازه حریفان شاهد باشیم چون دلیل دیگری برای جذب این بازیکن خارجی به ذهنم نمی رسد.

پنج شنبه اولین بازی پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی است.خیلی ها منتظر رونمایی از تیم برانکو هستند.

همه ما بی صبرانه در انتظار دیدن پرسپولیس نیم فصل دوم هستیم چون با وجود بازیکنانی که جذب تیم شده اند، برانکو کار سخت تری برای چیدن ترکیب اصلی تیمش در پیش دارد. باید ببینیم در ادامه فصل چه می شود اما با توجه به خریدهای باشگاه، فکر می کنم در این فصل نیز، پرسپولیس باشد که جام قهرمانی را از آن خود می کند.

این پرسپولیس می تواند قهرمان شود؟ سپاهان، تراکتورسازی و استقلال رقبای سرسختی هستند.

انشاءالله هر تیمی که بتواند از فرصت های به دست آمده بهترین استفاده را کند و کمترین اشتباهات را داشته باشد می تواند به عنوان قهرمانی برسد.پرسپولیس نشان داده که این ظرفیت را دارد و چند سال با ثبات به سمت جلو حرکت کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید