درخواست حمید استیلی از باشگاه های لیگ برتر

حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید از باشگاه‌ها خواست با این تیم همکاری کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید استیلی در خصوص برنامه‌های آینده تیم فوتبال امید گفت: با زلاتکو کرانچار در خصوص اردوهای بعدی تیم امید گفت‌و‌گو کردیم، اما مسئله مهم این است که در فرصت کوتاه باقیمانده بتوانیم با کمک باشگاه‌ها از بازیکنان تیم امید استفاده کنیم و برای حضور در مسابقات آماده شویم.

وی افزود: حدود 50 روز تا آغاز مسابقات مقدماتی باقی مانده و می‌دانیم که بازی‌های سختی در این رقابت‌ها داشته و با تیم‌هایی مثل عراق و ترکمنستان بازی می‌کنیم که بسیاری از بازیکنان آنها در همین جام ملت‌ها حضور داشتند و می‌دانیم تیم های خوب و مدعی هستند. همچنین فاصله بین بازی‌ها بسیار کم است و در واقع ما باید دو تیم آماده داشته باشیم، آن هم در شرایطی که تنها تیم اول هر گروه صعود می‌کند. برنامه‌های آماده‌سازی تا امروز به خوبی اجرا شده، اما در فرصت باقیمانده مشکل اصلی ما فشردگی برنامه تیم‌های باشگاهی است.

مدیر تیم فوتبال امید تصریح کرد: از باشگاه ها تشکر می‌کنیم که تا امروز همکاری خوبی با تیم امید داشتند، اما فراموش نکنیم که صعود به المپیک آرزوی یک ملت است و باید همه ارکان فوتبال در این مسیر متحد و یکدل باشند. نمی‌توانیم تا پیش از آغاز مسابقات، اردوها و برنامه‌ها را به طور کامل متوقف کنیم و یک باره برای دوم فروردین ماه و اولین مسابقه آماده شویم. فدراسیون فوتبال در تلاش است تا بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای تیم فراهم کند و اگر باشگاه‌ها نیز در این مسیر همکاری مطلوب داشته باشند قطعا می‌توانیم در فرصت باقیمانده حداقل 2 الی 3 بازی دیگر را پیش از آغاز رقابت‌ها انجام بدهیم و در این مدت از باشگاه‌ها انتظار همکاری داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید