گل‌محمدی: دو بازیکن برزیلی به باشگاه معرفی کردم

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: برگزاری اردو در ترکیه به آماده‌سازی تیم کمک بسیار زیادی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ یحیی گل محمدی درباره برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم در ترکیه اظهار کرد: خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام شده از سوی حمیداوی مالک باشگاه، اردوی بسیار خوبی را در ترکیه برگزار کردیم و دو بازی مناسب را با تیم‌های اروپایی انجام دادیم.

او ادامه داد: ۱۰ روز بسیار پر فشار را برای بازیکنان در نظر گرفته بودیم که شرایط آب و هوایی نیز در آنجا به ما اجازه داد تا کارهای فنی و تکنیکی و بدنسازی خود را به خوبی پشت سر بگذاریم تا برای شروع دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر آماده بشویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو اظهار کرد: امکانات تمرینی و حرفه‌یی خوبی در کمپ اردویی ما وجود داشت. انگیزه بالایی در بین بازیکنانم برای یادگیری و پیشرفت وجود دارد و امیدوارم که بتوانیم در نیم فصل شرایط بهتری را رقم بزنیم. در این بین تلاش کردیم تا توانایی بازیکنان جوان‌تر تیم را نیز افزایش دهیم. از این فرصت استفاده کردیم تا هم بازیکنان جوان و هم بازیکنانی که کم‌تر فرصت بازی پیدا کرده بودند را در سطح آمادگی بالاتری قرار دهیم.
وی درباره این که شرایط جذب بازیکن جدید به کجا رسیده است گفت: پیش از برگزاری اردو در ترکیه با میلاد فراهانی در خط دروازه به توافق رسیدیم و او را جذب کردیم. در خط حمله و دفاع نیز نیاز به دو بازیکن دیگر داریم که بررسی‌های زیادی کردیم و در نهایت لیست دو بازیکن برزیلی را دیروز به باشگاه ارائه دادیم تا بتوانیم آن‌ها را جذب کنیم.
گل محمدی افزود: در تیم ما جای خالی وجود دارد اما تلاش‌مان این است تا بازیکنی را به تیم اضافه کنیم که کارایی داشته باشد. قبلاً هم گفته‌ام که اعتقادی به بازیکنانی که اسم‌های بزرگ دارند ندارم، بلکه بازیکن باید در خدمت تیم باشد و بتواند در طول مسابقات به تیم ما کمک کند. اگر قرار باشد بازیکنی را جذب کنیم که فقط نامش بزرگ باشد و کارایی نداشته باشد فایده‌ای ندارد. خوشبختانه در تیم ما بازیکنان با استعداد و البته جوانی حضور دارند که می‌توانند در ادامه لیگ به ما کنند و من به آنها اعتقاد دارم.

او همچنین درباره ادامه تمرینات تیم پدیده شهر خودرو گفت: از روز یک‌شنبه که تیم از ترکیه به ایران بازگشت، دو روز استراحت به بازیکنان دادیم و از امروز تمرینات را در مشهد استارت زدیم و آماده می‌شویم برای بازی با پرسپولیس در تهران.

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو هم‌چنین به برنامه‌ریزی سازمان لیگ اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی که برای پنج تا شش هفته ابتدایی دور برگشت تنظیم شده است بسیار فشرده است که این فشردگی با بررسی که انجام دادیم برای تیم ما بسیار بیش‌تر است و به طوری که باید هر ۴ روز یک بازی را انجام دهیم که واقعاً کار را برای ما سخت می‌کند و در نقطه مقابل برخی تیم‌ها فاصله بازی‌های‌شان بیش‌تر است.
وی افزود: امیدوارم در ادامه مسابقات سازمان لیگ به تیم‌ها نگاه یکسانی داشته باشد و اعتقاد دارم تیم پدیده با اتفاقات جدیدی که در حوزه مالکیتی برایش رقم خورده و حمایت هواداران و تلاش بازیکنان می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند.

دیدگاه تان را بنویسید