گزارش جی پلاس؛

تنش در نشست خبری فیلم فجر/ ژن خوب در جشنواره!

در جریان نشست خبری جشنواره فیلم فجر، دو پرسش باعث ایجاد تنش شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر جی پلاس، نشست خبری جشنواره فیلم فجر، امروز (دوشنبه) در پردیس سینمایی ملت در حالی برگزار شد که لحظاتی با تنش همراه بود.

ماجرا از جایی آغاز شد که یکی از خبرنگاران از دبیر جشنواره درباره علت انتخاب پردیس تئاتر تهران برای برگزاری افتتاحیه جشنواره سوال کرد. خبرنگار اصرار داشت که حضور یک مدیر جوان که از آن با اصطلاح "ژن خوب" یاد کرد، در این انتخاب نقش داشته است.

ابراهیم داروغه‌زاده در پاسخ گفت که در جشنواره فیلم فجر که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، نباید انتخاب یک سالن در جنوب شهر، مورد انتقاد قرار بگیرد. او همچنین گفت که از آن خبرگزاری انتظار داشته که از این انتخاب استقبال کند نه انتقاد!

در حالی که سایر خبرنگاران از پاسخ دبیر جشنواره استقبال کردند، خبرنگار سوال‌کننده همچنان اصرار داشت که پاسخش را درباره ژن خوب نگرفته است.

در ادامه خبرنگار یک سایت خبری-تحلیلی از داروغه‌زاده پرسید که چرا به جای انتخاب سالن سینمایی "ایران مال" برای رسانه‌ها، پردیس ملت انتخاب شده در حالی که ایران‌مال هم کیفیت بهتری داشته و هم بر خلاف پردیس ملت، حاضر بود ۱۰ میلیارد تومان به جشنواره پول بدهد.

این بار، خبرنگاران از سوال همکار خود با تشویق او استقبال کردند و داروغه‌زاده در مقام پاسخ برآمد.

در این هنگام، بحث و جدل کلامی بین خبرنگاران و دبیر جشنواره شکل گرفت و یک بار دیگر مساله ژن خوب به میان آمد و جو نشست خبری با تنش همراه شد.

البته در ادامه جو آرام شد و نشست به روال عادی بازگشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید