با حضور در آکادمی ملی المپیک؛ بانوان کماندار تست دادند

اعضای تیم ملی تیروکمان بانوان (ریکرو) در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ورزشکاران اردونشین تیم ملی تیروکمان بانوان در رشته ریکرو که تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات همبستگی المپیک از ابتدای آبان ماه 1397 آغاز کرده اند، صبح امروز و با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

پس از اعلام فراخوان ملی فدراسیون تیروکمان در خصوص برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی ریکرو که به هیأت تیروکمان استان‌ها اعلام شد، در نهایت 12 ورزشکار خانم آمادگی خود را برای حضور در اردوهای تیم ملی ریکرو اعلام کردند که با تصمیم کادرفنی، نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم از ابتدای آبان ماه در سایت تیروکمان مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد. اردونشینان این تیم هم اکنون سومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را سپری می کنند.

گفتنی است پس از رکوردگیری هایی که توسط کادرفنی از اردونشینان در پایان اردوی اول و دوم انجام گرفت، با خط خوردن چهار نفر در اردوی اول و حذف سه ورزشکار دیگر در اردوی دوم، این مرحله از اردوها با حضور 5 ورزشکار خانم در تهران در حال پیگیری است.

اولین مسابقات تدارکاتی و تنها رویداد برون مرزی این تیم تا پایان سال 1397 حضور در مسابقات همبستگی المپیک (المپیک سولیداریتی) خواهد بود که اعضای تیم در تاریخ دوم اسفندماه عازم بنگلادش محل برگزاری این مسابقات می شوند تا طی روزهای چهارم لغایت هشتم اسفندماه به مصاف رقبای آسیایی خود بروند.

سال 98 دو رویداد مهم و بین المللی قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا پیش روی تیم ملی تیروکمان در رشته ریکرو است که هر دو از امتیاز کسب سهمیه المپیک برخوردار هستند. قهرمانی جهان خرداد 1398 و به میزبانی هلند و مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا نیز شهریورماه 1398 و در کشور تایلند برگزار خواهد شد.

اردونشینان تیم ملی ریکرو بانوان که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند را این نفرات تشکیل می دهند: زهرا دهقان، ملیکا عبدالکریمی، پارمیدا قاسمی، شیوا شجاعی مهر و نیلوفر علیپور.

دیدگاه تان را بنویسید