عکس یادگاری برادران مجیدی در حاشیه دیدار استقلال و نساجی

دروازه‌بان‌های تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی پیش از آغاز بازی با هم خوش و بش کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران از ساعت 13 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه کارگران و در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند.

* ترکیب استقلال در شرایطی مشخص شد که مرتضی تبریزی مهاجم این تیم در ترکیب اصلی قرار نداشت. این در حالی بود که تبریزی در اردوی ترکیه یکی از بازیکنان ثابت استقلال محسوب می‌شد.

* زمین چمن ورزشگاه کارگران کیفیت مناسبی ندارد و همگان این سوال را مطرح می‌کردند که نساجی چطور در این زمین تمریناتش را برگزار می‌کند؟

* فرهاد مجیدی از زمانی که وارد ورزشگاه کارگران شد در رختکن حضور داشت و هنگام آغاز مسابقه به کنار زمین آمد. فرزاد مجیدی برادر فرهاد مجیدی که سرپرست تیم نساجی مازندران است در رختکن بود. این دو پس از حضور در زمین در کنار یکدیگر عکس یادگاری انداختند.

* امید نورافکن که به تازگی به تیم استقلال اضافه شده از آمادگی خوبی برخوردار است و بدن او به نسبت سایر بازیکنان استقلال تراشیده و آماده‌تر به نظر می‌رسید.

* با وجود اینکه قرار نبود تماشاگران در این بازی حضور داشته باشند اما شماری از آنها در سکوها نظاره‌گر بازی هستند.

* مجید جلالی سرمربی نساجی پیش از آغاز بازی به سمت وینفرد شفر رفت و این دو دقایقی با یکدیگر به خوش و بش پرداختند.

* با توجه به اینکه بعد از مدت‌ها از استقلال نیم فصل دوم، رونمایی می‌شود عکاسان و خبرنگاران زیادی در محل تمرین حضور دارند.

* مهدی رحمتی و حسین تراب‌پور مربی دروازه‌بانان نساجی که سال‌ها در استقلال با هم کار کردند پیش از بازی با هم خوش و بش کردند.

* مهدی رحمتی از سفت بودن زمین چمن ورزشگاه ناراحت بود و اعلام کرد که بهتر بود پیش از بازی زمین را آب می‌دادند.

* همچنین حامد لک، دروازه‌بان نساجی به سمت مهدی رحمتی رفت و این دو با هم خوش و بش کردند. این در حالی بود که لک باز هم صورت خود را پوشانده بود.

*‌ زمانی که تراب‌پور، رحمتی و لک در کنار هم قرار گرفتند، عکاسان از دروازه‌بان نساجی خواستند که شال کردن را از روی صورتش بردارد تا بتوانند عکس بگیرند. دروازه‌بان نساجی هم به درخواست آنها پاسخ مثبت داد.

* رحمتی کاپیتان استقلال در ادامه خوش و بش خود با اعضای تیم نساجی به سمت مجید جلالی و فرزاد مجیدی رفت و با آنها هم دقایقی صحبت کرد.

* در حالی که مهدی رحمتی در کنار داوران حضور داشت، بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم با تاخیر در زمین حضور یافتند. رحمتی به شوخی به اشکان نامداری مربی دروازه‌بانان استقلال گفت اگر نمی‌خواهیم بازی کنیم اعلام کنید برویم.

* در اوایل بازی، بازیکنان نساجی روی محمد دانشگر مرتکب خطا شدند که باعث عصبانیت وینفرد شفر شد. سرمربی آلمانی استقلال با عصبانیت خواست بازی را متوقف کنند. فرزاد مجیدی سرپرست تیم نساجی برای عذرخواهی به سمت شفر رفت اما سرمربی استقلال گفت این بازی دوستانه است و اگر می‌خواهید بازیکنم را مصدوم کنید این دیدار را متوقف کنیم. مجیدی که متوجه شد شفر همچنان ناراحت است به مدیر رسانه‌ای تیم استقلال گفت که بهتر است شفر بیش از این شلوغ نکند.

جلالی

دیدگاه تان را بنویسید