دردسر جدید پرسپولیس در لیگ برتر

پرسپولیس بعد از چند هفته اقامت در قطر دوباره تمریناتش را در تهران از سر گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پرسپولیس که همین یکی دو هفته پیش در اردوی قطر یوپن بلژیک و الشحانیه قطر را شکست داده و 6 گل هم به آنها زده بود، از پس بازی دوستانه با ماشین‌سازی برنیامد و حتی یک گل هم نتوانست به ثمر برساند. البته نتیجه و کیفیت این مسابقه کادر فنی پرسپولیس را نگران نمی کند چرا که کیفیت زمین مجموعه نفت اصلا خوب نیست و بخشی از تمرینات قرمزها در چمن مصنوعی این مجموعه انجام می‌شود.

در واقع با اینکه پرسپولیسی‌ها از امکانات ورزشگاه نفت راضی‌اند و می‌گویند در این مجموعه بسیاری از جزئیات و استانداردها رعایت شده اما به نظر می‌رسد سال‌هاست بخش‌های مختلف این ورزشگاه از جمله چمن زمین اصلی آن بازسازی نشده است.

مشکل زمین نه چندان هموار به علاوه مسائل بدنسازی و البته پرس خوب تیم ماشین‌سازی دلایل مهمی بودند که باعث شد تیم برانکو نمایش خوبی نداشته باشد اما جای نگرانی نیست. چرا که آنها در اردوی پیش فصل در کرواسی هم شرایط مشابهی داشتند و حتی شکست‌های سنگینی را متحمل شدند اما در طول فصل مشخص شد تمرینات سنگین بدنسازی در شرایطی که این تیم از کمبود بازیکن رنج می‌برد و باید در دو تورنمنت مسابقات سنگینی را برگزار می‌کرد چقدر به کار پرسپولیس آمد و تا چه اندازه در موفقیت پرسپولیس موثر بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید