جی پلاس/ دیناموزاگرب ۲ - اسلاک صفر

دوئل پرسپولیسی ها را محرمی برد

دوئل پرسپولیسی ها در یک دیدار تدارکاتی اروپایی را تیم صادقی محرمی از تیم فرشاد احمدزاده برد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ برای فرشاد احمدزاده که این فصل را با اسلاسک‌وروسلاو آغاز کرد، روزهای امیدوارکننده‌ای در راه است. هافبک چپ‌پا و سابق پرسپولیس که با حضور سرمربی اسلاسک، فرصتی برای عرض‌اندام پیدا نمی‌کرد، حالا موقعیت جدیدی پدید آمده است. اخراج سرمربی سابق اسلاسک- پاولوفسکی- و حضور مربی جدید راه را برای ادامه همکاری احمدزاده با اسلاسک‌وروسلاو هموار کرده است.

 

احمدزاده که در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر، تراکتورسازی را خواهان خود می‌دید حالا در لهستان مانده و در اردوی تدارکاتی اسلاسک نیز با انگیزه فراوانی حاضر شده است. این بازیکن که مورد اعتماد سرمربی جدید اسلاسک قرار گرفته، در بازی‌های تدارکاتی این تیم نیز یکی از بازیکنان اصلی است و همواره در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد.

اسلاسک‌وروسلاو در اردوی تدارکاتی خود مقابل دیناموزاگرب قرار گرفت و با 2 دو گل مغلوب شد. فرشاد احمدزاده از ابتدا در ترکیب اسلاسک قرار گرفت و تا دقیقه 60 در زمین حضور داشت اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. در طرف مقابل صادق محرمی که به دلیل آسیب‌دیدگی حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست داد، از دقیقه 70 جانشین دفاع راست اصلی دینامو شد و 20 دقیقه برای این تیم بازی کرد.

دوئل بازیکنان سابق پرسپولیس در اروپا، به سود محرمی به پایان رسید. هر چند این دو که دو فصل در پرسپولیس و در سمت راست خط دفاع و میانی بازی کردند، فرصت بازی مقابل هم را به‌دست نیاوردند.

دیدگاه تان را بنویسید