گزارش جی پلاس؛

حضور بانوان خبرنگار با مجوز وزیر؟ / اتفاق نادر در حاشیه جام تختی+ تصاویر

در حاشیه رقابت های کشتی جام تختی در اندیمشک، تعدادی از عکاسان خانم در اتفاقی نادر وارد سالن شده و از این تورنمنت عکاسی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ یکی از صحنه جالب در رقابت های کشتی جام تختی، اتفاقی بود که با حضور وزیر ورزش در سالن شهید سروندی اندیمشک افتاد. اتفاقی بی سابقه که بنا بر اظهارات بسیاری از اهالی کشتی برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب افتاده است.

روز پنجشنبه که وزیر برای افتتاحیه سالن و دیدن مسابقات جام تختی به اندیمشک سفر کرده بود، تعدادی از عکاسان و خبرنگاران خانم هم موفق شدند به داخل سالن بروند. اتفاقی که در گذشته بی سابقه بود و هیچ گاه خانمی به داخل سالن راه داده نمی شد. در روز اول این رقابت ها اما تعدادی از عکاسان زن به راحتی به کنار زمین رفتند از این رقابت ها عکاسی کردند و تعدادی از خبرنگاران هم مشغول تهیه خبر شدند. هیچ مشکلی هم پیش نیامد و این اتفاق مهم بدون کوچکترین حاشیه ای انجام شد.

بانوان در جام تختی

با این حال نکته عجیب این بود که پس از رفتن سلطانی فر و در روز دوم مسابقات، دیگر خبری از این بانوان خبرنگار و عکس نبود و دیگر به هیچ کدام اجازه ورود به سالن داده نشد!

یعنی تنها صرف حضور وزیر مجوز حضور آن ها به داخل سالن بوده و رفتن او مساوی شده با لغو مجوز ورود این بانوان!

حالا سوال اینجاست که اگر این کار خلاف قانون و شرع است چرا در حضور وزیر انجام شده و اگر منعی ندارد چرا پس از رفتن وزیر ادامه پیدا نکرد؟

رقابت های کشتی جام تختی که صبح پنجشبه در سالن شهید سروندی اندیمشک آغاز شده بود، عصر جمعه با معرفی نفرات برتر و قهرمانان تمامی اوزان به پایان رسید.

4fe14fc0-17cd-4296-abb8-88d59dff5cde

دیدگاه تان را بنویسید