وزیر ورزش: دینمان را تا حدود زیادی به مردم خوزستان ادا می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش و جوانان خوزستان از نظر تعداد پروژه های عمرانی در سطح کشور اول است.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی فر در آیین کلنگ زنی بزرگترین مجموعه ورزشی شمال خوزستان که امروز، پنج شنبه(4 بهمن‌ماه) در دزفول برگزار شد، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این شهرستان اظهار کرد: این شهر در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی در دفاع از حریم انقلاب و نظام داشته است.  این پروژه بزرگ لازم بود در گذشته آغاز شود و در اختیار جوانان و ورزشکاران قرار گیرد.

وی افزود: همانطور که نماینده شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد از سال گذشته قرار گذاشته بود پروژه بزرگ مجدیان را که مدت ها به دلیل مسائل مختلف بلاتکلیف مانده بود را به بهره برداری برسانیم. امیدواریم که ظرف سه یا چهار ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه تکمیل شود و به بهره برداری برسد و در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر ورش و جوانان گفت: خوزستان در بخش ورزش و جوانان از نظر اجرای پروژه های عمرانی در سطح کشور از نظر تعداد پروژه اول است و با همت استاندار و تلاش مدیرکل ورزش و جوانان استان پروژه های زیادی در سطح استان در حال اجرا است که یکی پس از دیگری نیز در حال بهره برداری هستند و فکر می‌کنم ما دینی را که به دلاوری ها و قهرمانی های مردم خوزستان داریم را تا پایان این دولت تا حدود خیلی زیادی ادا می‌کنیم.

سلطانی فر افزود: حدود یک سال پیش تمام روسای فدراسیون ها را به خوزستان آوردیم که حضور این افراد موجب شد تحرک ویژه ای در بخش ورزش خوزستان به  وجود آید. این پروژه ها کم کم درحال به بار نشستن هستند و ما در نقاط مختلف استان مثل دزفول شاهد بهره برداری یا افتتاح و آغاز پروژه های جدید هستیم. 

وی ادامه داد: پروژه مجدیان یک سالن بزرگ سرپوشیده چند منظوره است که برای برگزاری مسابقات بزرگ و بین‌المللی از آن استفاده می شود و مطمئنا با بهره برداری از این سالن بزرگ، دزفول این فرصت را پیدا می کند که میزبان رویدادهای بزرگ و بین المللی باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم با همکاری، حمایت و پشتیانی لازم این پروژه را حداکثر تا پایان این دولت به بهره برداری برسانیم. پیش بینی شده است که کنار آن تاسیسات ورزشی دیگری مانند زمین چمن فوتبال ساخته شود. مجموعه مجدیان مجموعه خوبی می شود که می تواند نیازهای جوانان این منطقه را تامین کند.

بزرگترین مجموعه ورزشی شمال خوزستان در دزفول با حضور وزیر ورزش، کلنگ زنی شد. مساحت این مجموعه ۲۵۰۰ نفری،  دو هکتار است که مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به عنوان هزینه اولیه و از طریق بودجه ملی برای پروژه در نظر گرفته شده است.  قرار است که این مجموعه تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش از روز گذشته برای افتتاح چند پروژه ورزشی و حضور در مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به خوزستان سفر کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید