جی پلاس؛

گاتری؛ از اندونزی تا تراکتورسازی!

بعد از کوین کنستانت، شاید تراکتورسازی تبریز شاهد حضور یک بازیکن خارجی دیگر باشد.

لینک کوتاه کپی شد

گاتری در ماشین‌سازی یا تراکتورسازی؟

هم‌تیمی آندو، از اندونزی تا تبریز

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ این بازیکن نامش دنی گاتری است. هافبک انگلیسی و 31 ساله‌ای که رزومه خوبی دارد اما در دو فصل گذشته هرگز موفق نبوده است. گاتری فوتبال خود را با لیورپول آغاز کرد و 3 بار توسط رافائل بنیتز مورد استفاده قرار گرفت. او سپس پیراهن ساوتهمپتون را پوشید و در لیگ برتر برای این تیم بازی کرد. بولتون تیم بعدی گاتری بود، در فصل 2008-2007 که آندرانیک تیموریان نیز در این تیم حضور داشت.

بعد از بولتون، نوبت به حضور گاتری در نیوکاسل رسید. تیمی قدیمی و مشهور که گاتری حدود 3 فصل پیراهن‌اش را پوشید و بازی‌های قابل قبولی به نمایش گذاشت. ردینگ، فولام و بلکبرن انتخاب‌های بعدی هافبکی بودند که فصل قبل به لیگ دو اندنوزی رفت و پیراهن میترا کوکار را پوشید. حضور در لیگ اندونزی، نقطه منفی کارنامه بازیکنی است که حالا مورد توجه یکی از تیم های تبریزی و احتمالا تراکتورسازی قرار گرفته است.

گاتری در انگلیس، بازی زیر نظر مربیان بزرگی چون بنیتز، گری مگسون، جرج بورلی، کوین کیگان، کریس هاتون( سرمربی فعلی جهانبخش در برایتون )، جو کینیه‌یر، آلن پاردو، آلن شیرر و استیو کلارک را تجربه کرده و اگر از حضور او در اندونزی فاکتور بگیریم، شاید خرید خوبی برای تیم‌های تبریزی باشد.

دنی گاتری حدفاصل سال‌های 2002 تا 2003، 4 بار در ترکیب تیم زیر 16 ساله‌های انگلیس هم قرار گرفته و بازی در این سطح را هم تجربه کرده. گاتری با انتشار دو استوری که اولی پرچم ایران بود و دومی عکس تراکتور و مقایسه اش با یک قلب سبز که شاید  ماندن در همان اندونزی باشد.

دیدگاه تان را بنویسید