فیلم های برتر جشنواره فجر با آرای مردمی

سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینمای ایران و اعتلای تولیدات ملی و حمایت از آثار برتر می پردازد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر  از تاریخ 12 بهمن ماه 1397 کار خود را آغاز می کند و تا 22 بهمن ماه 1397 به کار خود ادامه خواهد داد.

نخستین نتایج از آرای مردمی آثار حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

* اسامی 10 فیلم برتر بدون اولویت که در تصویر قابل مشاهده است عبارتند از: قسم، غلامرضا تختی، بیست و سه نفر، بنفشه آفریقایی و ماجرای نیم روز 2

*  در دومین روز از اعلام نتایج آرای مردمی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، 9 فیلم برتر بدون اولویت معرفی شدند.

* ۸ فیلم برتر آرای مردمی تا روز پنجم جشنواره فجر (بدون ترتیب): غلامرضا تختی، قصر شیرین، متری شیش و نیم، سرخپوست، ماجرای نیمروز ۲، شبی که ماه کامل شد، جان دار، ۲۳ نفر

15

* ۷ فیلم برتر آرای مردمی تا روز ششم جشنواره (بدون ترتیب): ماجرای نیمروز ۲، شبی که ماه کامل شد، متری شیش و نیم، سرخپوست، جان دار، غلامرضا تختی و ۲۳ نفر  هستند.

55

* شش فیلم برتر آرای مردمی تا روز هفتم جشنواره فجر (بدون ترتیب): غلامرضا تختی، متری شیش و نیم، سرخپوست، ماجرای نیمروز ۲، شبی که ماه کامل شد، ۲۳ نفر هستند.

55

* اسامی آثار برتر در آرای مردمی در روز هشتم بدون اولویت، غلامرضا تختی، متری شش و نیم، سرخپوست، ماجرای نیمروز ۲، شبی که ماه کامل شد اعلام شد.

* آرای در نهمین روز جشنواره اعلام شد و اسامی شش فیلم به این شرح است؛ شبی که ماه کامل شد، متری شیش و نیم، ماجرای نیمروز 2، سرخپوست وغلامرضا تختی.

145

مخاطبان فیلم‌های جشنواره برای شرکت در رأی‌گیری بهترین اثر از نگاه تماشاگران می‌توانند از دو طریق این کار را انجام دهند. ساده‌ترین روش برای شرکت در رای‌گیری شماره‌گیری #7*710* و طی کردن مراحل از طریق تلفن همراه است. راه دیگر استفاده از اپلیکیشن رای‌گیری است که مخاطبان باید جهت دسترسی به آن کد «کیو آر» روی بلیت را اسکن کنند و از طریق اپلیکشن از میان پنج گزینه موجود، رای خود را به فیلم بدهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید