بیش از 70 نفر در پارتی شبانه دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب مازندران گفت:۷۲ دختر و پسر شب گذشته در پارتی شبانه در ساری دستگیر و به مراجع قضایی هدایت شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: گزارش مردمی مبنی بر برگزاری جشن مختلط در یکی از مناطق ساری به نیرو‌های اطلاعاتسپاه رسید و دادستانی، نیروی انتظامی و اطلاعات سپاه در ماموریتی هماهنگ به این مساله ورود کردند.

وی افزود: ۷۲ نفر که بیشتر آن‌ها دختر و پسر جوان بودند به صورت مختلط مشروب استفاده می‌کردند  و در حال عیش و نوش بودند ،دستگیر و به مرجع انتظامی هدایت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران افزود: میزبان این پارتی مختلط اهل یکی از شهر‌های نزدیک ساری است، اما در این شهر منزل داشت و در دادگاه بدوی در بحث قمار سابقه محکومیت ۶۰ میلیارد تومانی دارد.

سید یونس حسینی عالمی با بیان اینکه دادیار برای تحقیق و تفهیم اتهام به این افراد اعزام شده است، گفت: این پرونده عناوین متعدد مجرمانه دارد و باید به جرایم متعدد مانند تشکیل پارتی مختلط، عدم رعایت موازین شرعی و مصرف مشروبات الکی رسیدگی شود.

وی افزود: دفاع از متهمان گرفته و کیفر خواست برای این افراد صادر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: این پرونده برای اینکه اثر تنبیهی بیشتری داشته باشد با جدیت و سرعت رسیدگی خواهد شد.

سید یونس حسینی عالمی با بیان اینکه قالب این افراد و دستگیرشدگان مشروب خورده بودند، از خانواده‌ها خواست رفت و آمد‌های جوانان را کنترل کنند و بدانند دختر یا پسرشان به چه مهمانی می‌روند.

 

دیدگاه تان را بنویسید