حرف های بهداد سلیمی درباره امید اول ایران در المپیک 2020

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: شانس اول کسب مدال طلای کاروان ایران در المپیک 2020 سهراب است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بهداد سلیمی درباره تمرینات مشترکی که با سهراب مرادی انجام می‌دهد و آیا برای کمک به سهراب با او تمرین می‌کند، گفت: کمک خاصی از دست من برنمی‌آید؛ به عنوان یک دوست ساعت‌های تمرینات‌مان را با هم هماهنگ می‌کنیم تا به هم انگیزه دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر به کسب مدال طلای دوم المپیک توسط مرادی امیدوار است، گفت: کل ایران به سهراب امیدوار است. الان شانس اول کسب مدال طلای کاروان ایران در المپیک 2020 سهراب است.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک درباره حواشی که در مورد رستمی و مرادی به خاطر وزنه‌زدن در یک وزن ایجاد شده است و اینکه چطور می‌تواند این موضوع را مدیریت کرد،‌گفت: مدیریت را باید آقای مرادی انجام دهد من که کاره‌ای نیستم. امیدوارم بتواند مدیریت درستی در این خصوص انجام دهد.

سلیمی در خصوص تغییر وزن کیانوش رستمی گفت: تصمیمی است که کیانوش و فدراسیون باید درباره‌اش صحبت کنند. ممکن است تغییر وزن تا این میزان به ورزشکار آسیب بزند. باید کارشناسی درستی صورت گیرد؛ تغییر وزن از 96 به 81 کیلوگرم اصلا کار ساده‌ای نیست و ممکن است موجب آسیبی جدی شود.

وی درباره همکاری‌اش با فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: چند ماه قبل جلسه‌ای با مرادی داشتیم و صحبت‌هایی شد، اما فدراسیون تمایلی ندارد با من کار کند و می‌خواهد با نفراتی که هستند همکاری داشته باشد.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک در خصوص وزن کم کردنش گفت: با 170 کیلوگرم کمی مشکل داشتم و در حال وزن کم کردن هستم.

سلیمی در مورد صحبت‌های وزیر در مورد بازگشتش به وزنه‌برداری گفت: وزیر عنوان کرد امیدوارم، اما تصمیمی برای وزنه‌زدن ندارم. 17-18 سال وزنه زده‌ام و حالا هم برخی اوقات ناخداگاه به سمت سالن کشیده می‌شوم و تمرین می‌کنم. اتفاقی است که برای تمام ورزشکاران حرفه‌ای رخ می‌دهد و من هم در بازی‌های آسیایی این تصمیم را نهایی کردم.

وی در خصوص علت عدم امضای نامه بازنشستگی‌اش و اینکه آیا به دلیل احتمال بازگشتش به وزنه‌زدن است، گفت: هنوز به فدراسیون نرفتم که بخواهم این کار را انجام دهم. درخواست رسمی هم از سوی فدراسیون از من نشده است؛ تنها مصاحبه کرده‌اند، اما فدراسیون برای طی مراحل اداری باید رسما به من نامه بزند که هنوز این کار انجام نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید