اختصاصی جی‌پلاس

پایان کار هافبک سابق پرسپولیس در ذوب آهن/ مسلمان با سپاهان توافق کرد

بازیکن اسبق پرسپولیس، خرید جدید امیر قلعه نویی می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ محسن مسلمان بعد از خروج از لیست پرسپولیس و بازگشت به ذوب‌آهن، هرگز پیش‌بینی چنین روزهایی را نمی‌کرد. درخشش با پیراهن تیمی که فوتبال خود در لیگ برتر را از آنجا آغاز کرد، هدف مسلمان بود اما نه تنها به این خواسته نرسید بلکه حواشی بسیاری نیز به‌وجود آورد. او اواسط نیم‌فصل اول لیگ هجدهم از سوی امید نمازی و باشگاه ذوب‌آهن کنار گذاشته شد اما وساطت‌ها جواب داد و بعد از چند هفته به اردوی این تیم برگشت.

 

با جدایی نمازی و حضور علیرضا منصوریان، همه از درخشش دوباره مسلمان در ذوب‌آهن صحبت می‌کردند. مسلمان سابقه کار با منصوریان را در تیم زیر 22 سال و المپیک داشت و به همین خاطر رابطه این دو کمک می‌کرد تا هافبک 27 ساله و سابق پرسپولیس دوباره احیا شود. این اتفاق قابل پیش‌بینی اما رخ نداد و حالا مسلمان حدود 5 روز است که در تمرینات ذوب‌آهن حضور ندارد.

 

گویا علیرضا منصوریان، هافبک باتجربه تیمش را کنار گذاشته و او را در اختیار باشگاه قرار داده است. اتفاقی که برای مسلمان به هیچ وجه قابل هضم نیست. دلیل این کار، مرخصی‌های فراوان مسلمان و حضور مداوم او در تهران بود. اتفاقی که منصوریان را به این فکر انداخت که مسلمان را برای همیشه کنار بگذارد و رضایتنامه او را برای تیمی دیگر صادر کند.

درباره مقصد مسلمان حرف و حدیث‌های فراوانی وجود دارد اما ظاهرا سپاهان که ابتدای فصل هم قصد جذب این هافبک را داشت، با او به توافق رسیده و فقط مانده امضای قرارداد رسمی. قرار است این اتفاق در ساعت‌ها یا روزهای آینده رخ بدهد و مسلمان به اردوی سپاهان در ترکیه اضافه شود. اتفاقی که باعث می‌شود مسلمان همچنان در اصفهان بماند و این بار بازی زیر نظر قلعه‌نویی را تجربه کند.

دیدگاه تان را بنویسید