در گفت و گو با جی پلاس؛

رادوشوویچ: بودیمیر در پرسپولیس همه را شگفت زده می کند/ در اردوی قطر برای نیم فصل نه برای یک فصل کامل آماده شدیم!

دروازه بان پرسپولیس گفت: قرار بود برای نیم فصل دوم تمریناتی داشته باشیم اما به قدری تمرینات سنگین بود که برای یک فصل کامل آماده شده ایم!

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی ها روز یکشنبه از اردوی قطر به تهران برگشتند. طبق دستور برانکو، آنها تا روز چهارشنبه (فردا) اسراحت می کنند و از این روز دور جدید تمریناتشان آغاز می شود. البته رادوشوویچ دروازه بان پرسپولیس در کرواسی به سر می برد و سپس به ایران بر می گردد تا از تمرینات عقب نیافتد.

در ادامه گفت و گوی خبرنگار ورزشی جی پلاس با رادوشوویچ را می خوانید:

اردوی قطر چه طور بود؟

روزهای سخت برای تیم طی شده و حالا همه ما آماده هستیم. قرار بود برای نیم فصل دوم تمریناتی داشته باشیم اما به قدری تمرینات سنگین بود که برای یک فصل کامل آماده شده ایم.

شاید به دلیل این است که نیم فصل دوم برای شما سخت تر خواهد بود.

بله، ادامه بازی ها برای مان واقعا سخت است چون در لیگ باید برای قهرمانی بجنگیم. در جام حذفی، ممکن است رقابت های 120 دقیقه ای داشته باشیم و به این بازی ها باید لیگ قهرمانان آسیا را هم اضافه کنید.

قبول دارید که انتظارات در لیگ بالاست؟

انتظارات از پرسپولیس به بالاترین حد خود رسیده است. هواداران می گویند تیمی که در نیم فصل اول با کمترین بازیکن، به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و در لیگ برتر هم مدعی قهرمانی بود، حالا باید به راحتی قهرمان شود و در آسیا هم بدرخشد. البته این موضوع کارمان را سخت می کند اما برای همه ما، چالش های جذابی به همراه دارد. بازیکنان پرسپولیس علاقه خاصی به کسب موفقیت دارند و به همین خاطر بود که با سختی در قطر تمرین می کردیم.

این روزها تیم ملی ایران در جام ملت ها حضور دارد. بازی های بیرانوند را دنبال می کنی؟

در قطر نتوانستیم این بازی ها را ببینیم زیرا حق پخش بازی ها توسط قطر خریداری نشده بود و یا اینکه هتل محل اقامت ما، بازی را نشان نمی داد. البته صحنه هایی از بازی ها را از طریق موبایل دیدیم. به هر حال می دانم که بیرانوند همیشه بهترین دروازه بان است و برایش همواره آرزوی موفقیت دارم.

نظرت درباره بودیمیر چیست؟ خرید جدید پرسپولیس که هم وطن  تو هم هست.

ماریو بودیمیر مهاجمی سرزن و چارچوب شناس است که با کارنامه ای بسیار خوب به تهران می آید. همه ما به کیفیت بازی او ایمان داریم و خیلی زود توانست در اردوی قطر، با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کند. ماریو توانایی آن را دارد که همه را شگفت زده کند و در لیگ برتر باعث هیجان بیشتر روی سکوها شود. او در تیم های بزرگی بازی کرده و می خواهد در پرسپولیس هم بازیکن موفقی باشد.

و سایر بازیکنان جدید پرسپولیس؟

بازیکنانی که به تازگی به جمع مان اضافه شده اند، بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی هستند. آنها از انگیزه و روحیه بالایی بهره می برند و کیفیت تیم را نیز بالا برده اند. در کنار هم، می خواهیم شروع پرقدرتی در لیگ داشته باشیم و تا جایی که ممکن است، امتیاز بگیریم. قطعا هواداران هم به کمک مان می آیند تا در هر بازی، یک تیم بانشاط باشیم که راه پیروزی را بلد است. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و امیدوارم در آینده ثابت کنیم بهترین تیم آسیا هم هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید