در گفت و گو با جی پلاس عنوان شد؛

واکنش مهدی طارمی به نیمکت نشینی اش در بازی با عراق

مهدی طارمی درباره نیمکت نشینی اش در بازی با عراق گفت: شاید به خاطر استراتژی و برنامه‌ای که کی روش داشت من روی نیمکت نشستم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، نیمکت نشینی مهدی طارمی در بازی با عراق برای خیلی ها عجیب بود اما وقتی از خود مهدی دراین باره پرسیدیم او گفت: «چرا عجیب؟ در تیم ملی مهم نیست چه کسی بازی می کند. مهم این است که تیم ملی ایران برنده باشد.»

واقعا برای تان فرقی نداشت؟

واقعا برایمان فرقی نداشت. مهم موفقیت تیم ملی است. شاید به خاطر استراتژی و برنامه‌ای که کی روش داشت من روی نیمکت نشستم. مهم نیست چه کسی بازی می‌کند، مهم این است که تیم ملی نتیجه بگیرد و به نظرم هم خوب بود. خدا را شکر توانستیم به عنوان تیم اول از گروه مان صعود کنیم.

الان حریف ما عمان است. دوست نداشتید با تیم دیگری بازی می کردید؟

این هم واقعا فرقی نداشت که با چه تیمی بازی کنیم. همه تیم ها در این مرحله سخت هستند. از طرفی دیگر فکر کنم همه فهمیده باشند در مسابقات تیم ساده و بازی ساده ای وجود ندارد. همه تیم ها قدرتمند هستند. ما نباید غصه اینکه مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم را داشته باشیم،‌ سایر تیم‌ها باید به این فکر کنند که قرار است مقابل ایران بازی کنند.

بازی با عراق خیلی ها را برای ادامه راه نگران کرده است.نظر تو در این باره چیست؟

ما در این بازی عملکرد بهتری داشت. درست است اواخر بازی عراق بهتر بود ولی ما در کل تیم ملی خیلی بهتر بازی کرد. در نیمه اول هم دیدید که کلا توپ در اختیار ما بود و موقعیت هم روی دروازه عراق داشتیم. در کل هدف ما این بود که فقط بتوانیم به عنوان تیم اول بالا بیائیم که این اتفاق رخ داد. ما از همان ابتدا به دنبال این بودیم که صدرنشین گروه باشیم. بازی با عراق مسابقه ای نبود که بخواهیم خیلی خودمان را اذیت کنیم و تحت فشار بگذاریم. الان انرژی مان را نگه داشته ایم برای بازی های بعدی. 

کی روش در مصاحبه هایش گفته که جام ملت ها تازه برای ایران شروع شده است.

همانطور که  کی روش هم گفت جام ملت ها از حالا تازه برای ما شروع شده است.ما هم این نکته را باور داریم.

خیلی ها از تیم ملی فقط انتظار قهرمانی دارند. به نظرت در این شرایط و ...

قبول ندارم. از طرفی مگر "باید" در فوتبال وجود دارد؟ این حرف ها فنی نیست. مگر تیم های ژاپن، استرالیا، کره، قطر و... تیم های کوچکی هستند؟ همه قدرتمند هستند و می خواهند جام را بگیرند. هرکسی می گوید این جام مال ایران است و از همین حالا قهرمان شده، کاملا اشتباه می گوید.

 

دیدگاه تان را بنویسید