سارقان میلیاردی دربند دستگیر شدند

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پایتخت پلیس آگاهی از شناسایی و دستگیری ۲ سارق منزل خبر داد که بیش از یک میلیارد ریال از منزلی در دربند تهران سرقت کرده بودند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ کارآگاه قاسم دست خال اظهار داشت: با ارجاعی پرونده‌ای از کلانتری ۱۲۲ دربند در خصوص سرقت منزل، تیمی از ماموران این پایگاه بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی بیان داشت: شاکی با مراجعه به پایگاه یکم پلیس آگاهی اظهار داشت در زمانی که وی در منزل نبوده، از منزل مسکونی اش تعدادی اموال از قبیل: طلاجات و ۵ هزار یورو، ساعت مچی، دوربین فیلمبرداری و. به سرقت رفته است که تیمی از ماموران این پایگاه برای بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات پلیسی به آدرس اعلامی اعزام شدند.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پایتخت با بیان اینکه سارق یا سارقان با تخریب درب ورودی وارد منزل شده بودند، عنوان داشت: در پایش‌های اطلاعاتی ردپای یکی از سارقان حرفه‌ای به دست آمد و ماموران موفق شدند مخفیگاه وی را در جنوب تهران شناسایی کنند.

وی گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، تیم عملیات این یگان با هماهنگی مقام قضائی سارق را در مخفیگاه دستگیر و به پایگاه یکم منتقل کردند که سارق در همان بازجوئی اولیه به سرقت منزل با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ دست خال افزود: با دستگیری متهم دوم و کشف اموال مسروقه از مخفیگاه هر دو متهم، اموال مسروقه به مالباخته تحویل و هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: کارشناسان اموال مسروقه را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید